Gå til innhold

Michael Jacksons "This is it"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som har sett dokumentaren om Michael Jacksons "This is it"? Jeg så den i går. Etter de små klippene som var kommet ut på forhånd tenkte jeg helt ærlig at konsertene neppe hadde blitt noe særlig. Men herregud! Hvorfor de valgte de klippene til traileren aner jeg ikke. Det var jo et helt sinnsykt bra show! Mannen var i storform. Tenk så utrolig bra de konsertene hadde blitt. Når man så hvor bra det var når han øvde, tenk hvor bra det ville blitt når han ga alt.

Uff, jeg ble helt :tristbla: etterpå. Han hadde så fortjent å få denne siste triumfen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så den på fredag. Likte filmen og tror konsertene hans hadde blitt fantastiske! :)

Skrevet

Jeg har sett den 2 ganger nå. En gang på Klingenberg og en gang på Colosseum :D Utrolig bra film, hvis dere venter til slutten av rulleteksten så kommer det noen ekstra klipp. og teksten at filmen er dedikert til de tre barna hans. da falt det en tåre hos meg.. :tristbla:

Huff, skulle ønske han ikke var borte, fantastisk sanger, danser og menneske!

Skrevet

Jeg så den, det var grusomt. Men jeg felte ikke en eneste tåre, til tross for at jeg var forberedt på å gråte allerede før jeg hadde gått inn i kinosalen :roll:

Jeg var rett og slett bare lammet av bitterhet de to timene jeg satt og så tomt på skjermen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...