Gjest Sverre-Per Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Noen som vet om noen manneblader ala Vi Menn uten nakne/halvnakne damer i? Ikke sånne psaudovitenskaplige blader som national geographic og ill. vitenskap, det blir alt for tørt.
Gjest :-) Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Noen som vet om noen manneblader ala Vi Menn uten nakne/halvnakne damer i? Ikke sånne psaudovitenskaplige blader som national geographic og ill. vitenskap, det blir alt for tørt. Finnes sikkert magasiner tiltenkt den mindre hetrofile delen av befolkningen .... Der får du sikkert mindre damer, men sikkert mer om mote og interiør. ... Du kan antakelig likegodt kjøpe et dameblad... Nei vent... der er det jo flere bilder av halvnakne damer enn i manneblader! .... MEN!.. de damene er jo så anorektiske at de ser ut som ladyboyer så det er mulig det kan defineres som å være uten nakne/halvnakne damer..
PiriPiri Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Hva er du interessert i da? Hvis du liker data så får du jo rene Pc/mac/datablader, hvis du liker musikk fins det rene musikkmagasiner, også fins det blader for golf, jakt, fiske, foto, oppussing, biler, mat, elektronikk, kunst, båt, sport... Hvis du har en interesse så fins det et blad for det...f.eks på Narvesen. Men det vi gjerne kaller "mannfolkblader" inneholder fort en del damer... narvesen.no, eller nesten hvert eneste gatehjørne i enhver norsk by Endret 30. oktober 2009 av PiriPiri
Gjest sverre Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 liker Vi Menn men kan ikke kjøpe det pga damene.
Gjest sverre Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Takk for forslag, men ingen av bladene/emnene som er nevnt interesserer meg nevneverdig. Liker litt politisk historie, historier om gamle forbrytere, dokumentarartikler og der syns jeg Vi Menn er veldig bra. Jeg liker alt mulig, men ikke nok til å lese et helt blad om golf, musikk eller fiske. Det trenger jo ikke kalles "manneblad", men finnes det blader (på norsk) som har slike artikler?
PiriPiri Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 Vi menn er jo bra! hehe til og med jeg om er jente syns noen av artiklene der er gode Men jeg hopper da bare over damene, for de interesserer naturlig nok ikke meg. Du kan ikke bare gjøre det samme da?
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 3. november 2009 #8 Skrevet 3. november 2009 Er redd du alltid får halvnakne damer på kjøpet i "manneblader"... "Mann" synes jeg generelt er bra, kanskje hakket mer klesinteressert enn liknende blader", men også med mange ulike artikler, humorseksjon etc. FHM finnes også, det er som den glossy storebroren til "Vi menn". Men adskillig mer naken (kvinne-)hud enn f.eks "Mann"...
Gjest Sverre Skrevet 3. november 2009 #9 Skrevet 3. november 2009 Vi menn er jo bra! hehe til og med jeg om er jente syns noen av artiklene der er gode Men jeg hopper da bare over damene, for de interesserer naturlig nok ikke meg. Du kan ikke bare gjøre det samme da? Nei det skal ikke være greit... Takk for svar. Tror jeg må gi opp dette prosjektet. Eller spørre en annen plass enn et kvinneforum.. haha. Tenkte ikke på hvor malplassert dette spørsmålet egentlig var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå