Kame Skrevet 7. mai 2002 #21 Skrevet 7. mai 2002 Ok, kort oppsummering: Kjøpte og betalte kjolen 29.april om kvelden. Den ble sendt samme dag (siden USA ligger etter oss i tid). Ankom Oslo 3.mai - som var en fredag. I dag forsøkte posten å levere den på døra hjemme - klokka 15.13. JEG VAR JO PÅ JOBB FOR SVARTE!!!! *snufs* Håper bare på en lapp i posten om at jeg må hente den på postkontoret - I MORRA! Så - for min del gikk det superduperkjapt å få kjolen fra USA til Norge. (Nå er jeg spent på om den passer og hva tollavgifta blir på...)
Gjest *Perser* Skrevet 7. mai 2002 #22 Skrevet 7. mai 2002 heia når ting blir sendt via express så går det ikke til tollen! derfor kan de levere den hjem til deg spent på når du får kjolen din jeg 12
Kame Skrevet 8. mai 2002 #23 Skrevet 8. mai 2002 Iflg USPS sin tracking side så sto det at pakken ble behandlet hos tollvesenet i forigårs - så det ser ut som om den er innom iallefall! I dag skal jeg ha den - har planer om å ringe posten i formiddag! Den SKAL prøves i dag, nemmelig!
Gjest *Perser* Skrevet 8. mai 2002 #24 Skrevet 8. mai 2002 åå jeg får masse sommerfugler i magen jeg gleder meg masse å høre hvordan den var på deg du blir helt sikker nydelig i an 12
Gjest *Perser* Skrevet 9. mai 2002 #25 Skrevet 9. mai 2002 heia kame! har du prøvd kjolen? har du fått den hjem nå? jeg er så spent
Kame Skrevet 9. mai 2002 #26 Skrevet 9. mai 2002 Hihi, jada, pakkelappen lå i postkassa i går etter jobb, så jeg IIIILTE til postkontoret og henta den - måtte betale 1294,- i toll og mva (ca. 850,- i mva og 450,- i toll), og fikk en superlett eske tilbake! Da ble jeg bekymra da... Alle de andre kjolene jeg har prøvd var skikkelig tunge.. Men, jeg kom hjem, låste alle dører så ikke forloveden min skulle overraske meg, og åpna pakken - og der lå den! Den passer meg helt perfekt over mage og rygg, men er litt stor over puppene, så den må tilpasses - men ikke verre enn at dette gjøres på en systue. Dette var noe jeg regna med iom at jeg måtte ha en stor str. for å få plass til en voksende mage. Kjolen har chiffon-lag øverst, som ender opp i et slep bak, som jeg VET at jeg kommer til å knø noe vannvittig med utover kvelden - i tillegg er jeg livredd for at jeg skal snuble oppover kirkegangen! (Sånn ser den ut på en smekker modell, http://www.bonny.com/gowns.php?id=200&glin...e=12&featured=N )
Gjest *Perser* Skrevet 9. mai 2002 #27 Skrevet 9. mai 2002 ååååååå sååååååå nydelig kjole! så godt at du ikke trengte å betale mer! men så rart at du måtte det! men det kan jo være pga den type expressen de sa! så kjekt at den passet deg, det er fort gjort å fikse overdelen du kommer nok til å bli nydelig i kjolen! den var bare så fin synes jeg gratulerer så mye forrsten 12
nelle2 Skrevet 9. mai 2002 #28 Skrevet 9. mai 2002 Så heldig du er Kame, som har fått kjolen din. Jeg betalte min noen dager før du gjorde og fikk greie på at den skulle bli sendt to dager etter. (Jeg betalte på en lørdag og den kunne jo ikke sendes før mandag). Jeg har ikke hørt noe etterpå og venter ennå i spenning.... Min skulle sendes som vanlig post. Er det noen som vet hvor lang tid det tar da? Gratulerer med flott kjole!!!1212[ Dette Innlegg er endret av: nelle2 den 2002-05-09 21:11 ]
nelle2 Skrevet 11. mai 2002 #29 Skrevet 11. mai 2002 Nå har jeg også fått kjolen min og den var helt nydelig! Og jeg måtte ikke betale toll!!! Anbefaler ebay til alle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå