Gjest Hutte_me_2 Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Dette liker vi... - - - Vil ha flere barn Ahmed Muhamed Dore, som totalt har 114 barn og barnebarn, sier han gjerne vil ha flere barn med sine nye kone Safiye Abdullah. Dore opplyser at han ble født i 1897. Han har en tradisjonell somalisk fødselsattest skrevet på geiteskinn av hans far. Forventet levealder for menn i Somalia er 47 år, ifølge nyhetsbyrået AFP. - - - http://www.nrk.no/nyheter/1.6841935 artikkelen...
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Dette liker vi... - - - Vil ha flere barn Ahmed Muhamed Dore, som totalt har 114 barn og barnebarn, sier han gjerne vil ha flere barn med sine nye kone Safiye Abdullah. Dore opplyser at han ble født i 1897. Han har en tradisjonell somalisk fødselsattest skrevet på geiteskinn av hans far. Forventet levealder for menn i Somalia er 47 år, ifølge nyhetsbyrået AFP. - - - http://www.nrk.no/nyheter/1.6841935 artikkelen... Ahmed Muhamed Dore, som totalt har 114 barn og barnebarn, sier han gjerne vil ha flere barn med sine nye kone Safiye Abdullah. Så flott, somaliere trenger verden mer av i bøtter og spann! Jeg tror nå ikke helt på denne historien, men det er et faktum at somaliere er verdensmestere i barneproduksjon. Hadde vært bedre om de hadde gjort mindre på den fronten og heller bidratt mer til å få landet sitt på fote og ikke bare leve på bidrag fra Vesten.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg reagerte mest på denne uttalelsen da jeg leste saken... Dore, som er gammel nok til å være jentas tipp-tipp oldefar, sier han har fulgt jenta gjennom hele oppveksten, og at hun skulle bli gammel nok til å kunne gifte seg. .......................... – Jeg har ikke tvunget henne til å gifte seg med meg. Jeg har brukt min erfaring til å overbevise henne om min kjærlighet, sa brudgommen til BBC etter bryllupet. Vel, det utelukker i alle fall at kona er en "golddigger".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå