Tusenfryd Skrevet 18. august 2003 #1 Skrevet 18. august 2003 http://www.dagbladet.no/dinside/2003/08/18/376249.html :-?
Gjest Tabby Skrevet 18. august 2003 #2 Skrevet 18. august 2003 Nei!!! Vil ikke ha noe slikt når jeg prøver klær. Fy søren så kjipt å høre: "Den kan du bare glemme ja!" :evil:
Gjest Poirot Skrevet 18. august 2003 #3 Skrevet 18. august 2003 For oss som ikke ser ut som Elle Mac Pherson, blir det jo riktig så artig å prøve plagg etter plagg, og ingenting ser fint ut...
aline Skrevet 18. august 2003 #4 Skrevet 18. august 2003 Uuæææh... da blir det ikke mer prøving i butikkene for min del!! :o Deponere og prøve klærne hjemme istedenfor!! :-? Eller sette inn en "ignorer-knapp" i hode som automatisk skrur seg på når man entrer ett prøve-rom!!
Cita Skrevet 18. august 2003 #5 Skrevet 18. august 2003 Hihi..jeg ville nok prøvd det om det kom hit, men på en betingelse: Den stemmen som forteller "dommen" bør kun høres i prøverommet. Vil ikke ha noen stemme over høytalerannlegget, som roper: Vil damen i prøverom 3 vennligst kle av seg den kjolen med engang. Du ser helt Grujæ**ig ut
Achmed Skrevet 18. august 2003 #6 Skrevet 18. august 2003 Dere kan jo få en sexy mannestemme som sier «Hadde det ikke vært for at jeg er en datamaskin, ville jeg sørenmeg bedt deg på middag om du troppet opp i den kjolen der en dag». Ting kan slå begge veier.
Cita Skrevet 18. august 2003 #8 Skrevet 18. august 2003 Dere kan jo få en sexy mannestemme som sier «Hadde det ikke vært for at jeg er en datamaskin, ville jeg sørenmeg bedt deg på middag om du troppet opp i den kjolen der en dag». Ting kan slå begge veier. Kan den datamaskinen bli til en prins om man kysser den på "backup'en" ?? I såfall, hvor finnes de prøveromma ?? Cita er villig til å prøve..........masse klær
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå