minienthe Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 har reinstallert OS på en fujitsu siemens A7640W, den går nå på XP home og gjorde det før reinstalleringen også. MEN... jeg finner ingen fungerende driver som får den til å skjønne at det befinner seg et trådløst nettverkskort inne i maskinen. har hentet alt av tilgjengelige drivere fra produsentens hjemmesider men driveren som ligger der fungerer ikke. kablet tilkobling fungerer. noen som har en glup ide ? (hardwareforumet vil ikke godta meg som bruker selv med registrering og aktivisering via mail)
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Hva står det i enhetsbehandling under nettverkskortet ? spørsmålstegn,utropstegn ? Ingenting i det hele tatt ? Når driveren er ferdig installert, står det at installeringen er ferdig og ok osv, eller feilmelding ? Det går alltids an å ringe til support-telefonen til produsenten.
minienthe Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2009 Hva står det i enhetsbehandling under nettverkskortet ? spørsmålstegn,utropstegn ? Ingenting i det hele tatt ? Når driveren er ferdig installert, står det at installeringen er ferdig og ok osv, eller feilmelding ? Det går alltids an å ringe til support-telefonen til produsenten. nettverkskortet står som et stort spørsmålstegn. driveren lastes ned, zippes ut men der stopper det. installasjon etc kommer ikke i gang. har snust litt og flere har visst hatt problemer med wlandriver til dette merket på flere OS men løsningen har jeg ikke funnet.
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 gå til området du har valgt å zippe ut filen til, og se om du finner setup filen der og prøv å kjøre igang manuelt. Kan hende windows ikke klarer å sette igang? Har du kjørt windows update?
minienthe Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2009 gå til området du har valgt å zippe ut filen til, og se om du finner setup filen der og prøv å kjøre igang manuelt. Kan hende windows ikke klarer å sette igang? Har du kjørt windows update? det var noe av det første jeg gjorde og update er komplett. det jeg er ute etter er rett og slett en driver som fungerer, som jeg skrev over så har flere rapportert om feil på denne driveren men jeg finner ingen som er kompatibel.
Heart Skrevet 1. november 2009 #6 Skrevet 1. november 2009 Hvis du høyreklikker på enheten med spørsmålstegnet i Enhetsbehandling og velger "Egenskaper", og så velger "Detaljer"-arkfanen, hva står det under "Maskinvare-ID"?
minienthe Skrevet 1. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. november 2009 fant ut av det. det er en feil i driveren som FS har lagt ut, måtte få tilsendt rett driver på mail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå