Gjest Tina Merete Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Fikk denne i posten fra Kondomeriet i dag. Kjøpte naturligvis AAA- batterier med en gang jeg kom hjem , men jeg har ikke fått den til å virke. Må jeg ha noen spesielle batterier? Jeg har vridd på endestykket for å starte den, men uansett hvordan jeg vrir og vender, vil den (til min store frustrasjon!!) ikke lage noe liv. Dette skal vel ikke være spesielt vanskelig. Noen som har fått defekte produkter fra Kondomeriet?
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Sjekk at du har satt batteriene inn riktig vei!
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg har vridd på endestykket for å starte den, men uansett hvordan jeg vrir og vender, vil den (til min store frustrasjon!!) ikke lage noe liv. Skal man tro diverse innlegg her er det mange som har hatt det samme problemet med menn de har tatt med hjem.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Sjekk at du har satt batteriene inn riktig vei! Det har jeg .
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 Det har jeg . Tja, enten er det ikke kontakt mellom polene og batteriene, kanskje det går an å bøye på noen tunger, eller så er det en fabrikasjonsfeil på dingsen. Batteriene er vel neppe tomme, ettersom du nettopp har kjøpt dem. Jeg vet ikke om det følger med bruksanvisning på slike, men i så fall får du sjekke den.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 Hærregud. Kvinnfolk og tekniske innretninger....
Gjest Billigkritikeren Skrevet 30. oktober 2009 #7 Skrevet 30. oktober 2009 Det bør ikke forundre noen om et produkt har feil rett fra fabrikk. jeg tar vel lite feil hvis jeg gjetter at den kommer fra Kina og neppe koster mange kronene å produsere. Kanskje 5-10 kroner med et produksjonsvolum på f.eks. 5 millioner......bare gjetter... Og sånne produkter er det sikkert ikke unormalt høy sluttkontroll med, så feil vil forekomme. Husk at batterier også kan være defekte rett fra butikk. Men ikke skyld på Kina. Dårlig kvalitet har årsak i markedet og de som stiller krav til kvalitet - innkjøperne. Alt er jo profitt.
Lovis Skrevet 30. oktober 2009 #8 Skrevet 30. oktober 2009 Unnskyld at jeg ler litt, men jeg ser for meg et kvinnfolk med vilt blikk som desperat prøver å få vibratoren til å virke. Jeg foreslår at du ringer Kondomeriet jeg, så får du vel beskjed om å returnere den om de ikke kan hjelpe deg.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 30. oktober 2009 #9 Skrevet 30. oktober 2009 Unnskyld at jeg ler litt, men jeg ser for meg et kvinnfolk med vilt blikk som desperat prøver å få vibratoren til å virke. Litt sånn var det faktisk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå