Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld, berter og ballhester!

Jeg har et spørsmål til dere som har kjærester. Hvor mye vet dere egentlig om din kjærestes seksuelle fortid? Vet du mye om antall sexpartnere, sexpartnere på en gang, sex med samme kjønn osv. osv.?

Jeg vet kun om enkeltepisoder hos min kjæreste. Vet ikke om jeg vil vite mer enn nødvendig heller, men samtidig er det temmelig spennende ikke sant?

Hvor åpne er dere i ditt forhold?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og kjærsten har vel egentlig vært temmelig åpne litt mot vår vilje, vi har mye felles venner og ting har kommet fram under lystige lag, også har vi måttet snakke sammen om det etterpå, så vi vet vel egentlig stort sett det meste, men det er jo like greit å ha alle kortene på bordet :)

Gjest Gjest_Mandarin_*
Skrevet

Jeg har et spørsmål til dere som har kjærester. Hvor mye vet dere egentlig om din kjærestes seksuelle fortid? Vet du mye om antall sexpartnere, sexpartnere på en gang, sex med samme kjønn osv. osv.?

Jeg vet kun om enkeltepisoder hos min kjæreste. Vet ikke om jeg vil vite mer enn nødvendig heller, men samtidig er det temmelig spennende ikke sant?

Jeg vet hvor mange sex-partnere han har hatt og har faktisk møtt alle. Er det sært?

Jeg drev en periode å spurte om: "Har du gjort ditt og har du gjort datt?" Helt til han hadde gjort noe med en x som jeg egentlig gjerne vil prøve, men han har aldri tatt initiativet til. Da sluttet jeg å spørre fordi jeg begynte å stille spørsmål om mine prestasjoner. Det ble bare ubehagelig. SPESIELT fordi jeg ser x'en ganske ofte i sosiale settinger. Men det er mange år siden nå, og jeg er over det. ..ish.. Jeg avviste ham da han (endelig) tok initiativ til denne "greia".. Nettopp fordi jeg viste han hadde gjort det med x. Hrm. Akk jah. Kan skylde meg selv!

Han vet også hvor mange sexpartnere jeg har hatt, men er ikke intressert noe utover det. Han er smart! :ler:

Skrevet

Vi er helt åpne for det ønsket vi begge to da vi kom i lag. Da slipper vi spørsmål og ubehagelige/kjedelige situasjoner senere for vi vet hva som er sant og ikke :)

Skrevet

jeg vet ikke hvor mange han har hatt, men vet det er en del. jeg vet ikke om jeg vil vite det eller ikke. for om det er mange så blir jeg kvalm og får det ikke ut av hode. blir frusrert av og tenke på det for jeg vil men vil ikke. ellers er alt åpent- vil han vite. svarer jeg.. :)

Skrevet
blir frusrert av og tenke på det for jeg vil men vil ikke. ellers er alt åpent- vil han vite. svarer jeg.. :)

Ja, hehe, akkurat sånn er det med meg også. Tror du det er lurest at vi holder tyst eller sluke vår nysgjerrighetstørste?

Gjest Nuperelle
Skrevet
jeg vet ikke hvor mange han har hatt, men vet det er en del. jeg vet ikke om jeg vil vite det eller ikke. for om det er mange så blir jeg kvalm og får det ikke ut av hode. blir frusrert av og tenke på det for jeg vil men vil ikke. ellers er alt åpent- vil han vite. svarer jeg.. :)

Hvorfor blir du kvalm?

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jepp, jeg vet alt om ham og han vet alt om meg :)

Skrevet

Jeg er mann.

Hun har vel hatt 8-10 kjærester, 2 samboere og sikkert enda flere sexpartnere. Jeg har kun hatt henne, og jeg er den beste hun har hatt. Go me!

Skrevet

To jenter, en litt kinky frøken og en frigid jente.

Skrevet

Jeg vet alt om han og han vet alt om meg, for vi har kun hatt sex med hverandre :)

Skrevet

Jeg vet ikke hvor mange, men vet en del andre ting som har kommet frem i naturlige situasjoner. Vi var venner ganske lenge før vi ble kjærester og da snakket vi en del om slike ting.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Driter i hva hun har gjort før. Er mer interessert i hvor grisete hun vil være nå :cool:

Skrevet

Jeg vet nesten ingenting, fordi jeg ikke ville vite noe særlig. Ser ikke hvorfor det har noe å si nå.

Skrevet

Jeg vet absolutt ingenting om dette, bortsett ifra 2-3 eksdamer som jeg vet om. Om det er 2 eller 100 i tillegg til dette, aner jeg ikke. Kunne gjerne tenkt meg å vite, men kommer nok aldri til å spørre. Hadde ikke trodd på svaret uansett sikkert, for hvis jeg hadde spurt, hadde nok han tenkt "her er det fare på ferde, best å finne et godt svar".

Jeg har en følelse/tanke om at dette er en som har tatt for seg før jeg traff ham, men det kan gjerne være helt feil også. Derfor er jeg litt nysgjerrig ja.

Skrevet

Vi vet det meste om hverandre.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Gjest_Tristan_*
Skrevet

Vet antall, kjønn og partnere på en gang.

Skrevet

Jeg vil vite det meste om min kjærestes sekuselle fortid men han får selv velge hvor mye han vil vite om min. Ikke alle som er interessert i å vite alt. Men jeg har ikke tenkt til å holde noe hemmelig for han akkurat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...