Gjest Gjest_Synne_* Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 nå har jeg bestemt meg at jeg skal gjøre det slutt med typen, det eneste problemet er at vi har avstandforhold, og jeg vil virkelig ikke gjøre dette på telefonen, hvordan skal jeg forholde meg til ham til han kommer hjem, er nesten 3 uker til han kommer, og jeg snakker med ham på telefonen hver dag.
Gjest salma Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Skal du holde ham for narr i tre uker? Jeg ville tatt det på telefonen. All ære til deg for å ville ta det face to face, men hvis avgjørelsen først er tatt er det vel kjekt for ham å vite om det?
Gjest brutal_mann Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 Du ringer så fort som rå er og sier hvordan tingene ligger an. Holde fyren for narr i tre uker? Skammelig!
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Kjære vene, det er jo ikke snakk om å holde ham for narr, ts ønsker vel å få sagt dette på en skikkelig måte, og føler at det ikke er så greit å gjøre det pr telefon! Jeg synes ikke det er rart overhodet. Vent til han kommer hjem, og så snakker dere ut om dette ansikt til ansikt. Det er bare noen uker det dreier seg om, og jeg tror begge parter vil være tjent med den løsningen.
JLeva Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 Kjære vene, det er jo ikke snakk om å holde ham for narr, ts ønsker vel å få sagt dette på en skikkelig måte, og føler at det ikke er så greit å gjøre det pr telefon! Jeg synes ikke det er rart overhodet. Vent til han kommer hjem, og så snakker dere ut om dette ansikt til ansikt. Det er bare noen uker det dreier seg om, og jeg tror begge parter vil være tjent med den løsningen. Enig.. Jeg jobber på sjøen, borte 4 uker av gangen. Hadde dama mi gjort det slutt når det var 3 uker igjen, så ville de 3 ukene vært et rent helvete!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå