GinaK Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg planlegger kjærestetur for meg og mannen til neste mai. Lurer på å ta fly til Nice og titte litt rundtom på veien til Barcelona, hvor vi skal ta fly hjem den 4 dagen. Høres det masete ut og hvilken byer bør vi stoppe i på veien?? Det er så mange steder å velge i og så få dager å ta av.... men jeg vil på tuuuuuur!!
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Vi har tatt denne turen, men fra Barcelona til Nice. Første etappe for vår del var å ta tog fra Barcelona til Perpignan, fant ut at vi sparte en del på å ikke kjøre leiebil over landegrensene. Overnatting i Perpignan, koselig passe stor by. Leidde bil og reiste videre. Første stopp var en avstikker til Carcassone for å se på festningsbyen der, fint. Kjørte så derfra til Hyeres og overnattet 2 netter der. Den dagen vi var de så tok vi båt ut til Ile de Porquerolles og syklet rundt og koste oss der. Kjørte neste dag videre til Nice. Vil anbefale dere å benytte Google Maps i planleggingen. Velg ut noen få plasser som dere vil få med dere, slik at det ikke blir mye stress..Selve kjøringen gjør dere unna på 6 timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå