Gjest Gjest_Bjørg_* Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Når man gifter seg 3.juli? Hva skal dere andre julibruder gjøre?
Gjest Pippelipp Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Det er vel kanskje greit å ha noe i bakhånd om det skulle bli kaldt. Det kommer an på om du skal være ute eller ikke. Jeg ville nok hatt noe å ha rundt meg om det skulle bli kjølig. Jeg gifter meg i juli, men i bunad, så for meg er vel heller temat når jeg skal ta av meg stasen og ta på noe lettere.
Kara W Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 Det kommer jo litt ann på kjolen din og hva slags bryllup dere skal ha. Dersom dere ikke skal være noe nevneverdig ute hadde jeg ikke lagt mye penger i en bolero som jeg ikke ville brukt igjen etter bryllupet f.eks. Har du en stroppløs kjole med og planlegger å være mye ute, så kan det være greit å ha noe likt ekstra fint som du ikke har noe imot å bli tatt bilde i. Jeg var mai brud og hadde med meg et sjal og en paraply, men det ble ikke brukt. Eneste vi var ute var fra frisøren til bilen, fra bilen til kirken osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå