Gå til innhold

Kattunge 3 mnd savnet - hvor lete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg frykter at pusen til min bror er borte for godt.

Kattungen har vært borte i 5 dager nå.

Hvor stort territorium kan katten ha?

Tenker på å lete langs veiene i omtrådet, pluss "gjemme steder".

Skal ut å lete i kveld.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal ikke slippe ut en så ung katt!!

Den har ikke utviklet retningsans, og om du ikke har vært i nabolaget med evt bånd med henne så vet hun ikke hvor hun bor.

Du må henge opp lapper på butikker og utenfor skoler og hos dyrleger.

Og hvorfor har du ikke begynt å lete tidligere?

Skrevet

Jesus, for en kritikk?

Halloen, jo min bror har letet.

Men nå skal vi ut flere å se etter den....

Spør etter tips, ikke kjeft på meg!

Skrevet

Tips og tips, en katt kan gjemme seg overalt og løpe overalt, enkelt og greit. Vi kan ikke vite hvor den har gjort av seg, vi vet ikke hvordan det er rundt der du bor, om det er skog eller mange slags bygg der den kan gjemme seg i.

Finner du den igjen får du holde den inne, de har ikke retningssans før de er rundt 8mnd, du kan gå med den i bånd så den blir litt kjent med ting rundt.

Skrevet

jeg gav deg tips.

Det er en grunn til at man ikke skal slippe ut en så liten kattunge. Den kan lett fryse ihjel om natten også..

Skrevet (endret)

Hjelpe meg, det er trådstarters bror som eier katten. Det er da helt meningsløst å kjefte på henne for det?!

TS: Det er vanskelig å vite hvor kattunge kan være. Som de andre sier så kan den krype inn i de minste kriker og kroker. Jeg kan ikke si noen konkret om avstand siden jeg tviler på at så små kattunger har noe eget territorie i det hele tatt, men så voldsomt langt kan jeg ikke tro den har kommet. Jeg støtter også forslaget om å sette opp lapper.

Lykke til! :klem:

Endret av Tabris
Skrevet
Hjelpe meg, det er trådstarters bror som eier katten. Det er da helt meningsløst å kjefte på henne for det?!

Det så jeg ikke. Blir bare litt for irritert når jeg leser sånt.

Gjest Gjest_Jentepusen_*
Skrevet

Tilgitt....

Men det er helt riktig at katten ikke skal ut så tidlig. Min bror har desverre ikke vist bedre og er fersk "dyre eier".

Håper bare vi finner henne nå :(

Jeg Fløy rundt i går og hengte opp lapper overalt ( post kasse stativer, buss stopp og butikker) og lagt ut annonse ut på 2 nettsider og fikk lagt inn annonse i dagens avis, pluss 2 dager til neste uke. Har også ringt dyrebeskyttelsen slik dem vet om det i tilfelle

Været har ikke vært det beste de siste dagene, så jeg vet ikke om denne likke krabaten kan klare å overleve så lenge :(

Kan ikke skjønne hvis ingen har sett henne, da tror jeg kansje den er død en plass :(

Gjest Gjest_Jentepusen_*
Skrevet

Huff, du snakker om å gi falske forhåpninger - Fikk tlf om en kattunge som vanket i området:

Hvordan kan beskrivelsen helt svart katt med liten hvit stjerne forvandles til en brun tigret pus (fikk mms bilde)? HE HE.....

:snurt:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...