Gå til innhold

minsten.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg postet dette innlegget på forbruker og økonomi igår, men får liten respons, så prøver meg her siden det kanskje er flere av dere her på Barn&Familie som har erfaringer/forslag til hva jeg skal gjøre med dette..

Er det noen som har erfaringer med minsten.no her inne? Jeg bestilte noen varer av henne (er en dame som driver det her) forrige mandag og har ikke sett noe til varene. Greit nok, det er bare litt over en uke siden tenkte jeg. Kontoen ble belastet samme kveld forresten. Så igår prøvde jeg å ringe henne, bare for å høre når det kunne tenkes at jeg fikk varene mine da dette er babyklær og hvem vet om jeg bruker samme str neste mnd fks. Hun tok ikke tlf. Deretter skrev jeg henne en mail. Ringte igjen, hun tok fremdeles ikke tlf. Så sjekket jeg noen andre forumer på nettet og fant da at det er mange som har hatt dårlige erfaringer med henne Bl.a. at de ikke får varene sine før det har gått mangfoldige uker, at når varene først er kommet har det vært feil størrelse, og andre som ikke har fått tilbake pengene når de har opphevet kjøpet (da varene aldri kom/hun sa varene ikke var inne etc etc)... Jeg prøvde å ringe dem igjen idag og da var telefonen slått av. Leste på de andre forumene at mange ganger sier hun at mailene som er blitt sendt henne aldri er kommet frem og at mailer hun har "skrevet" tilbake aldri er kommet frem til mottaker. Jeg la derfor igjen beskjed på tlfsvareren hennes om at hun måtte ringe meg opp igjen. Har ikke fått telefon tilbake enda.. prøde å ringe henne i stad og da var tlf på.. dvs at hun må ha fått beskjeden min.

Hva kan jeg gjøre med dette? Eller hva burde jeg gjøre med dette? Burde jeg avvente og se? Hvor lenge kan jeg vente før jeg kan prøve å oppheve kjøpet? Er det andre som har erfaringer med denne siden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...