Gå til innhold

Liker du å flytte?

lillesol20

Liker du å flytte?  

1. 1. Liker du å flytte?

• Ja!
      8
    • Må man, så må man...
      8
    • Nei!
      14

Anbefalte innlegg

Nei!

Hater å pakke ned og å pakke opp, bære og slepe, stable og styre... og ikke minst vaske ned leiligheten!!!

Har allerede begynt å grue meg til å flytte om ett år. Kanskje jeg skal prøve å spare til vaskebyrå, så slipper jeg den verste jobben :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker å flytte!

Rydde og vaske og sette ting på plass i det nye huset..

Deilig......

Har flyttet annethvert år de siste ti årene og er fornøyd med det.

Men nå har vi funnet drømmehuset så nå er det slutt på all flytting...

Det eneste er at vi må pakke ned alt uten å flytte, for gulvene våre er så skjeve at byggherren må rette det opp igjen....

Og da skal alt ut og inn igjen på samme sted.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Nei, jeg synes som regel det er TRIST å flytte. I alle fall hvis det er et sted som jeg er knyttet til. Bor i nærheten av den gamle leiligheten min, blir alltid litt lei meg når jeg går forbi.

Dessuten er det jo slit å flytte, da. Tenk på alle de tunge eskene som en må slepe med seg!

*AUUU -RYGGEN MIN* :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke selve maset og styret ved det å pakke, vaske, flytte o.s.v, det har jeg ikke sansen for. Men når man er ferdig med alt jaget rundt :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er OK å flytte, bli kjent med nye naboer, finne smarte planløsninger i huset osv. Men jeg hater å pakke ned! Pakke opp går greit, men å pakke ned tar hundre år for da må man bestemme seg for om ting skal kastes eller ikke. Vil gjerne spare på alt! Dessuten vet man ikke helt 100% sikkert hva man får bruk for på det nye stedet. :D

Forrige gang løste vi problemet med at et flytte-byrå pakket ned og så pakket jeg opp og kastet samtidig. Mye mer morsomt!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...