Gå til innhold

Foreldrene mine har det helt jævelig hjemme hos seg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreldrene mine har det helt forjævelig ekkelt å skittent hjemme hos seg! Dette plager meg veldig. Jeg har sagt fra litt noen ganger og de tar seg alltid nær av det. Heldigvis bor jeg ikke hjemme lenger ,bare å være hjemme i noen timer er ganske utholdlig. Å spise der er enda værre.

Hvordan skal jeg si fra en gang får alle?? Snart orker jeg ikke komme på besøk lenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig lite du kan gjøre med det annet enn å si det rett ut. Med mindre det er andre grunner enn latskap/livsstil som gjør det. At de er psykisk syke, rusavhengige, alzheimer eller andre ting. I så fall kunne du snakket med legen deres og evnt kommunen.

Hvis de er oppegående folk og velger det. Så må du bare overse det. La være å spise der..

Skrevet
Egentlig lite du kan gjøre med det annet enn å si det rett ut. Med mindre det er andre grunner enn latskap/livsstil som gjør det. At de er psykisk syke, rusavhengige, alzheimer eller andre ting. I så fall kunne du snakket med legen deres og evnt kommunen.

Hvis de er oppegående folk og velger det. Så må du bare overse det. La være å spise der..

De velder det dessverre selv. Tror ikke de ser det faktisk. Ganske trist, har jo lyst til å kunne komme på besøk uten å bli kvalm. Det er lenge siden sist jeg spiste der.

Får vel bare si det rett ut! takk får tipset.

Skrevet
Foreldrene mine har det helt forjævelig ekkelt å skittent hjemme hos seg! Dette plager meg veldig. Jeg har sagt fra litt noen ganger og de tar seg alltid nær av det. Heldigvis bor jeg ikke hjemme lenger ,bare å være hjemme i noen timer er ganske utholdlig. Å spise der er enda værre.

Hvordan skal jeg si fra en gang får alle?? Snart orker jeg ikke komme på besøk lenger.

Eksempler? Du uttaler deg så kraftig at jeg lurer på om du overdriver eller har støv på hjernen.

Ellers tåler du å oppholde deg i en grisebinge om så var, i noen timer innimellom.

Deres hus, de velger. Men du kan velge å takke nei til mat, og du kan velge å si noe om hvordan du ser på hygienen der.

Skrevet

Det er foreldrene dine. Hvis du besøker dem hver uke og tar fram vaskefilla, så er mye gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...