Gå til innhold

Det er slutt... Jeg sliter...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tassi_*
Skrevet

Vet det er til det beste for oss begge, vi er begge like sta, hissige og alt for like til å klare å leve med hverandre...

Likevell føle jeg meg helt ødelagt og psykisk nedbrutt. Jeg jobber ikke, gjør ikke skolearbeidet som bare vokser, og jeg er bare hjemme og depper/griner... Det har jeg gjort de siste 2 ukene...

Han har en fortid som gjør det umulig for meg å kunne være sammen med han egentlig, men skal det virkelig gjøre så sykt vondt å gi slipp????

Jeg har fysisk vondt i brystet, spiser ikke, sover nesten ikke, og har angst for å gå ut døren...

Var hos legen i dag siden jeg er så nedbrutt, men han tok meg ikke på alvor.. Skrev ut sovetabl. og ba meg gå en tur før sengetid! OGså satte han opp en time hos fastlegen min om 6 uker (venteliste.... )

Hva skal jeg gjøre nå? Jeg har det så sykt vondt at jeg bare har lyst til å gi opp....

Jeg vet han ikke tar meg tilbake, for jeg har sagt stygge ting til han, mye av dette fordi jeg vet vi ikke kan være sammen (pga av hans fortid) og jeg tror dette kanskje ubevisst var min måte å skyve han vekk på...

Har lyst å prate med han, men vet han er så sint og bitter at jeg vet ikke engang hva jeg skal si...

Mest av alt vil jeg bare ha han tilbake, kose med han, kysse han og bare være med han...

*sukk* :trist:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_pk_*
Skrevet

Huff, det hørtes ikke koselig ut. Jeg vet ikke om jeg har noe råd til deg egentlig, jeg har aldri opplevd ett brudd selv.. Men kanskje det hjelper deg å gå til en psykolog? Om ikke annet enn å få pratet ut. Jeg har i hvertfall gode erfaringer med dette, selv om dette var av andre grunner.

Lykke til, tiden leger alle sår -er det ikke det de sier? :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Går det bedre med deg nå? føler virkelig med deg, det beste du gjør nå er å være med venner, trene og bruke masse tid på deg selv:)Skriv ned en liste over alle de dårlige egenskapene hans, bli ferdig med han, og kom deg videre. det er masse fisk i havet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...