Gjest jakkesøk Skrevet 29. oktober 2009 #1 Del Skrevet 29. oktober 2009 Etter 11-12 års trofast tjeneste har jeg funnet ut at det er på tide å pensjonere den gamle Norrøna GoreTex jakken min (str. M). Den er godt slitt, og litt trang i strikken neders (men ikke ellers, kun nederst). Har nå vært en rundt rundt i et par sportsbutikker og prøvd jakker fra flere ulike merker og felles for dem alle er at str. xl (som er det største jeg fant i jente-modellene) er at de er for små. Skal jeg ha mer enn en tynn ullundertøy-trøye under sitter de som et pølseskinn. Noe jeg ikke var helt forberdt på siden jakken jeg bruker idag er str. M. Nå var jo moderne med litt videre klær på den tiden, men jeg hadde virkelig ikke trodd at forskjellen var så stor. Fant noen guttemodeller som satt noenlunde greit, men der var armene så fryktelig lange. Det er jo stort sett borrelås ved håndleddene, men det ble jo fryktelig mye stoff nedover armene og ikke hverken særlig pent eller hva jeg kan forestille meg er praktisk. Så, det jeg lurer på er om det er noen som vet om et merke eller en modell som har fine goretex-jakker som ikke er så fryktelig formsydd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megana Skrevet 29. oktober 2009 #2 Del Skrevet 29. oktober 2009 Har du sett på Norrøna sin Falketind jakke? Jeg synes passformen på den er veldig fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #3 Del Skrevet 30. oktober 2009 Takk for tips Jeg prøvde hvertfall en Norrøna jakke, men tror ikke det var Falketind. Får da meg en ny rundt og se om jeg finner den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå