Gå til innhold

Borrelås på fange........hjelp.....


Gjest Lottemor

Anbefalte innlegg

Gjest Lottemor

Huff no er jeg så sliten av syting og klenging for å ikke snakke om krokodille tårer....

Min datter er 18 månder og vill hellst sitte på fange og kose hele dagen.....

Prøver å aktivisre henne og at hun skal kunne aktivisere seg selv,men det går ikke.

Det hennder inni mellom at hun kan leke selv eller med meg,men helst så vill hun sitte på fange mitt.

Hun er enebarn og jeg har vært alene med henne til hun var 8 månder.

Så jeg har vel gjerne brelt henne vekk,og jeg har heller ikke latt henne være så mye alene med andre i familien.

Kan vel trykt si at det er min feil at hun er en stor mamma dalt.

Hun er veldig fortrolig så det er ikke sånn at hun ikke vill være med andre enn meg,men hun kan bare ikke være i nærheten av meg og leke.

Det er som om at hun forbinner meg bare med kos ,mat og bleiebytting.

Har jo alltid vært ute med henne og prøvd å få henne aktiv i lek,men det vill hun ikke så lenge jeg er der.

Har no fått passe pike til henne og det fungerer greit.

Må si det er deilig å ha noen timer fri om dagen.

Det er bare det at når hun da kommer inn igjenn så er hun ennda mer sytete og grinete enn det hun var før hun gikk ut.

Det er som om hun ikke klarer eller har lært å aktivisere seg selv.

Når hun begynner å kjede seg som hun gjør omtrendt før hun åpner øynene om morningen beggyner hun å syte,og jeg prøver å få henne på andre tanker.

Kjøper tilstadighet nye leker slik at hun skal ha noe nytt og leke med.

Tar ikke henne opp og trøster henne når jeg vet det er brele syting.

Vet bare ikke ha mer jeg skal gjør for at hun skal lære og aktivisere seg selv.

Er det noen som har råd å gi meg,treneger det sterkt.....

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei,

har dere ikke barselgruppe? ta kontakt med helsestasjonen å få rede på andre barn i nærheten, og så tar du kontakt med disse igjen og prøver å få istand en lekegruppe. alle barn har godt av å være sammen med andre barn - uansett alder.

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er hjemme med henne kan du søke parkplass til henne, det er bare fra 10-14 hverdag men der får de lekt og vært sammen med andre barn uten mamma. Veldig sunt for begge parter.

Jeg kjenner meg veldig igjen i innlegget ditt, og ønsker deg lykke til. Her hos oss er kravet at barnet skal kunne gå når det begynner i park.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...