Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #61 Skrevet 12. desember 2009 hva slags endringer?? Kan man ikke fortsatt skjule ting for andre enn venner??? Du har færre valg i forhold til søking. Før kunne man vel velge hva de som søkte skulle få opp, f.eks. profilbilde, venner mv. I dag kan du kun velge hvem som får søke deg opp. Men dette kan begrenses til venner dersom en ikke vil være søkbar.
Gjest anonymen Skrevet 13. desember 2009 #62 Skrevet 13. desember 2009 Du har færre valg i forhold til søking. Før kunne man vel velge hva de som søkte skulle få opp, f.eks. profilbilde, venner mv. I dag kan du kun velge hvem som får søke deg opp. Men dette kan begrenses til venner dersom en ikke vil være søkbar. Njaa, man kan jo fortsatt velge dette. Det er bare å krysse av på "everyone" på alternativene "add as friend", "send me a message" og "show my friends". Det er bare det at de valgene er på en annen side enn der man velger om man skal være søkbar.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #63 Skrevet 13. desember 2009 Njaa, man kan jo fortsatt velge dette. Det er bare å krysse av på "everyone" på alternativene "add as friend", "send me a message" og "show my friends". Det er bare det at de valgene er på en annen side enn der man velger om man skal være søkbar. Jeg har ikke valget show my friends. Jeg kan heller ikke se at man kan skjule profilbilde i søk f.eks.
Gjest ajaja Skrevet 14. desember 2009 #64 Skrevet 14. desember 2009 Jeg har ikke valget show my friends. Jeg kan heller ikke se at man kan skjule profilbilde i søk f.eks. det er sant. Det er også dumt at ting er slått sammen, f.eks så må man ha samme innstilling på alle "posts by me". Altså man kan ikke bestemme at noen av vennene ikke får se statusen, mens alle kan se linker du poster på din egen wall. Eller kan man det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå