Gjest t.f Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 skjønner ikke at det skal være så vanskelig å komme seg ut av anoreksi..... jeg vil jo bli frisk!!! men likevel lurer hjernen meg.. nå er jeg innlagt igjen for 3 gang.. burde klare dette..redd jeg ikke gjør det,å skuffer alle igjen:( hater å måtte ta med ro hele dagen,fordi jeg til vanlig elsker å trene.. må liksom roe ned.. forstår det..men likvel..kjenner jeg mister motivasjon igjen:( HVORDAN SKAL JEG KLARE Å STÅ I DETTE`? nytter jo ikke engang å tenke på alt brae man får uten anoreksi... i angsten så feiler man lett:/ vil bare hjem.. hater å ikke vil ha mat..... er ikke sulten.. savner et vanlig liv uten bekymringer for magt hele tiden.. hadde det bare vært en litt enklere vei... sliten....... ikke har jeg lett for å åpne meg heller....... føler meg rett å slett som en taper.. dagens utblåsning..
Pasha Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Kjære gjest. Jeg stenger denne tråden, da vi ikke har kompetanse til å vite om svarene du får er gode. Jeg råder deg til å ta kontakt med www.iks.no mvh pasha mod
Anbefalte innlegg