Gjest *Mari* Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg er ny i byen og er nysgjerrig på hvilke dyrebutikker som finnes i området. Hvilke butikker anbefaler dere, og hvorfor? Gjerne si litt om utvalget, servicen og tilgjengeligheten. Jeg har katt og hund som spiser hills og royal canin.
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Har du bil eller muligheten til å låne/få noen til å kjøre deg? I tilfelle bør du ta turen til tropehuset rett forbi klepp,det er et lite stykke å kjøre med de har veldig godt utvalg både i for og utstyr og er en del rimeligere enn andre
Gjest TS Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg har en snill pappa som har lovet å kjøre meg! Finnes det andre bra dyrebutikker i distriktet?
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Det er en på forus husker ikke hva den heter (Maxi zoo kanskje) som ligger rett ved xxl og tvedt-senteret,der har de også bra utvalg,bra service(av de jeg har truffet på) og typisk vanlige dyrebutikkpriser
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 Maxi Zoo er desverre nedlagt Kjempesynd, for de var bare BEST!!!! Disse dyrebutikkene finnes i Stavanger-området: Lagerzoo, ligger like ved Revheimkjerka i regementsveien. -God service, og greie priser. Har godt tilbud på RC-mat, man får hver 10 sekk gratis, selv om man ikke er oppdretter:) Tropehagen, Straensenteret (Stavanger sentrum) -Bitteliten butikk, men med hyggelig betjening. Lite utvalg i varer, desverre, men har saltvannsfisker. Dyrego Kilden, ligger på Kilden kjøpesenter i Hillevåg -Godt utvalg i fisk, men svindyrt, og personalet bør skjerpe seg på service, iallefall enkelte av jentene som står der. Dyrego Stadionparken, ligger på Hinna, i Stadion-senteret. -Helt OK service, men ikke alle har like god peiling på hva de selger. Con Calore, IKEA-senteret -Diger butikk, men med elendig kundeservice, varer som er utgåtte på datoen, masse rot, har god plass, men ofte lite varer i hyllene, holder aldri det de lover om bestillinger, krangler på tydelige reklamasjoner osv. IKKE en plass jeg vil gå å handle. DYRT!!!! Dyrego-Kvadrat kjøpesenter -Fin og nyoppusset butikk, med innbydende vareutvalg. Ofte veldig mange folk der om lørdagen, så det blir lenge å vente om man skal ha hjelp.Helt OK service. Gandalen zoo -Helt OK butikk, men dårlig service og elendig akvariehold. Tropehuset, Braut (Holder til i en låve i nærheten av Bryne) -Diger butikk med veldig godt vareutvalg til nesten halve prisen av konkurentene. Desverre er det ganske rotete, men man får alltid et smil av betjeningen, og de har god peiling på det de driver med:) Jeg tror også det ligger en tropehagenbutikk på M44 på Bryne, men er ikke sikker om den er der ennå. Har ikke vært der så mange ganger, så jeg har ikke dannet meg en mening om den butikken ennå. Dette er iallefall de butikkene jeg vet om. Er det noe spesielt du er på leting etter?
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #6 Skrevet 31. oktober 2009 Anbefaler absolutt Lager zoo, masse utstyr, gode priser og fantastisk hyggelige ansatte:)
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2009 #7 Skrevet 1. november 2009 Vi liker også Lager Zoo, det er alltid kjekt å handle der og det ikke er så langt å kjøre. Tror også det er de som har best tilbud på Royal Canin. I tillegg hjlper de meg å bære ut sekkene i bilen, noe som jeg setter veldig stor pris på. Gå inn å se på nettiden deres. www.lagerzoo.no
Gjest TS Skrevet 4. november 2009 #8 Skrevet 4. november 2009 Tusen takk for svar alle sammen. Da blir det en tur til Lager Zoo i løpet av uken. Ekstra rabatt på Royal Canin høres helt supert ut!
ToveM Skrevet 4. november 2009 #9 Skrevet 4. november 2009 Kjøper alt av kattemat på Lager Zoo. Hyggelig betjening. Bor like i nærheten så det er praktisk og greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå