Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #41 Skrevet 31. oktober 2009 Også har du forsking på området: Size zero girls "less attractive" http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/scotlan...ast/8327750.stm Halloen...det er en mellomting mellom fettberget i videoen og det tynne anoreksiskjelettet du linker til. Dessuten: tynne jenter har alltid kjærester.
Gjest Gjest_jente20_* Skrevet 31. oktober 2009 #42 Skrevet 31. oktober 2009 (endret) e dettan muli?????? www.tube8.com/ebony/creamed-skinned-teen-gets-pounded-by-two-monstercocks/8238/ Fant den på samme siden Kan ikke være realitet...hvorfor tar di ikke av seg buksen for og vise at den sitter fast?? De er fake. Det er belte dildo de har. Sitat endret. Skya (mod) Endret 31. oktober 2009 av Skya
Gjest womenwomen Skrevet 31. oktober 2009 #43 Skrevet 31. oktober 2009 De er fake. Det er belte dildo de har. Groteskt ! Er ikke mer å si om den saken !
Gjest Purple Haze Skrevet 31. oktober 2009 #44 Skrevet 31. oktober 2009 Halloen...det er en mellomting mellom fettberget i videoen og det tynne anoreksiskjelettet du linker til. Dessuten: tynne jenter har alltid kjærester. Har de virkelig det? Helt sant? Merkelig, slik er det ikke i min verden.
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 31. oktober 2009 #45 Skrevet 31. oktober 2009 Mennesket skiller mellom to typer skjønnhet: 1) Dyrisk skjønnhet (fruktbarhet og gode gener) 2) Samfunnsbetinget skjønnhet (Et samfunn skaper et skjønnhets ideal basert på utvalgte fysiske egenskaper) Skjønnhet 1 har en instinktiv appell til menneskene fordi det var slik vi fant partnere før vi ble til det tenkende dyret vi er i dag. Skjønnhet 2 har appell til den tenkende delen av mennesket, og er samfunns regulert. Forskjellige samfunn verdsetter forskjellige typer egenskaper, og legger dette til grunne for om en person er attraktiv. Instinkt er definert som ikke-tenkende handlinger, det vil si at hvis du møter en person med skjønnhet 1 så trenger du ikke tenke på om du synes denne personen er attraktiv - du vet det. Møter du derimot skjønnhet 2 må du tenke deg om før du synes personen er attraktiv. Dette er grunnen til at skjønnhet 1 er definert som naturlig skjønnhet, og kan aldri reproduseres kunstig (kirurgi). Skjønnhet 1 kommer innenifra gjennom gode gener, god stresshåndtering, og god mat. Det vestlige samfunn har skapt skjønnhet 2 hovedsaklig gjennom klesmote. Her sitter det en gruppe designere og projiserer sin egen visjon for hvordan kropper skal se ut. De gjør dette ut i fra den tenkende delen av hjernen, og ikke den instinktive. En stor gruppe designere er homofile, det vil si personer som foretrekker maskuline trekke (smale hofter). Disse designerne har skapt en skjønnhet 2, for jenter, som baseres på minst mulig feminine trekk. Det vil si at jenter skal være tynne, som igjen gjør dem ufruktbare. Designerne bryr seg ikke om hvorvidt jentene er fruktbare eller ei, akkurat fordi de foretrekker gutter. Dette betyr at skjønnhet 2 skapt av klesdesignere overhode ikke har appell hos friske heterofile gutter. Gutter tenner utelukkende på fruktbarhet. Konklusjon: 1) Du kan velge hvilken skjønnhet du ønsker å være - dyrisk eller menneskeskapt. En dyrisk skjønnhet har apell på tvers av raser og kulturer, men en menneskeskapt skjønnhet har kun apell i det samfunnet den er skapt. 2) Spis god mat, kom i kontakt med instinkene dine, stress mindre, og vær snill med kroppen din (gi den orgasmer). 3) Fitte er priceless.
Gjest En mann Skrevet 31. oktober 2009 #46 Skrevet 31. oktober 2009 Halloen...det er en mellomting mellom fettberget i videoen og det tynne anoreksiskjelettet du linker til. Skjerp deg Hun er er ikke noe fettberg, hun har tvert i mot en vanlig kvinnekropp, selv om jeg er enig i at hun ikke ville ta skade av å mosjonere litt.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #47 Skrevet 31. oktober 2009 Sjekk denne kåte jenta: www.tube8.com/amateur/me-and-my-girl/125265/ Over snittet knullbar for å si det mildt :-) Fitte <3333 Link endret. Skya (mod) hvordan får dere sttt vidioen?? prøvd flere ganger, finner den ikke
Gjest A. Caron Skrevet 31. oktober 2009 #48 Skrevet 31. oktober 2009 Pokker så mange drittunger det ble i denne tråden... Vel, egentlig en drittråd også, så dere skal sannelig få ha den i fred for meg heretter
Gjest Gullkorn fra Pikemunn Skrevet 1. november 2009 #49 Skrevet 1. november 2009 Liker filmen GODT - bortsett fra all knirkinga fra sengen og glisene deres..
Gjest Kuk i Pikemunn Skrevet 1. november 2009 #50 Skrevet 1. november 2009 Liker filmen GODT - bortsett fra all knirkinga fra sengen og glisene deres..
Gjest Marlo Skrevet 1. november 2009 #51 Skrevet 1. november 2009 Skjerp deg Hun er er ikke noe fettberg, hun har tvert i mot en vanlig kvinnekropp, selv om jeg er enig i at hun ikke ville ta skade av å mosjonere litt. Kanskje hun trener ganske ofte? Selvom hun ikke er tynn og "fit", så betyr ikke det at man ikke trener eller er aktive.
Gjest Skya Skrevet 1. november 2009 #52 Skrevet 1. november 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2009 #53 Skrevet 1. november 2009 Syntes hu jenta der såg ut som ei helt normal jente jeg. Klart hu er jo ikke akkuratt noe modell men helt normal kroppsbyggning! Er jo bedre å ha ett par kg for mye enn for lite syntes nå jeg!
Gjest Gjestesen Skrevet 5. november 2009 #54 Skrevet 5. november 2009 Synes du hun var tykk? Nei, jeg syntes vel ikke hun var tykk, men det jeg på godt norsk kaller "chubby"... Litt slapp kanskje!? Jeg liker de hakket strammere! MEN, hver sin smak....
aluminium Skrevet 6. november 2009 #55 Skrevet 6. november 2009 http ://www.tube8.com/teen/study-break-babe/182597/ I mine øyne en ganske nydelig kropp. Perfekt størrelse på pupper og det hele..
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #56 Skrevet 6. november 2009 http ://www.tube8.com/teen/study-break-babe/182597/ I mine øyne en ganske nydelig kropp. Perfekt størrelse på pupper og det hele.. Pene pupper, men ikke mye junk in the trunk.
Gjest Gjest_Espen_* Skrevet 6. november 2009 #57 Skrevet 6. november 2009 Hadde dama mi sett ut som det late kvapseberget i video nr1, hadde hun ikke vært dama mi særlig lenge.. Er lov å faktisk gå seg en tur noen ganger i uka bare for å stramme opp hengeskinnet sitt, ikke sexy det der
stjernekyss Skrevet 7. november 2009 #59 Skrevet 7. november 2009 Nei ! Er faktisk ikke det ! Er alltid noen sekunder ferdig ...FØR mannen stort sett eller t.o.m samtidig - går fint an , ingen problem ! Eller mannen kommer ikke - før han kjenner jeg kommer ... . Må ha noe med muskler å gjøre kanskje og blodsirkulasjon i underlivet å gjøre ...Men nå tror dere bare jeg skryter igjen .Blir bestandig beskyldt for det - å skryte eller være inbildsk . Eller beskyldt for å være mann og ikke kvinne . tro hva dere vil . Skryte? Er det en big deal å komme samtidig? Trodde det var helt vanlig.. Ja du har nok rett i mye . Jenter burde LESE dette . Det viktigste er at de er virkelig KÅTE og VÅTE ... Har lest om jenter som føler prestasjons angst o.l ... og det der forstår jeg ikke hvorfor, så lenge det er mennene som har det største prestasjons - presset på seg , og ikke vi jenter . Holder jo at vi er naturlig kåte og villige ... .så ordner resten seg ,vi har det jo enkelt ! Alt dere trenger er å være kåte , uttrykke at dere er det , og at sexen er deilig! Jepp - når jenta blir kåt , blir gutten automatisk opphisset , og god sex blir verdens enkleste ting . Handler om å bare hengi seg til nytelsen - og ikke tenke på prestasjoner o.l forstyrrende tanker . Nytter ikke å ha god sex - om hodet ikke vil være med på det , vet dere ! Prestasjonsangst er negativt i seg selv, og bør ikke være en del av leken, men jeg skjønner ikke hvorfor du mener at det er verre for menn enn for kvinner? Ligger du bare der eller? :klø: Tjukk jente (fettberg), stygg gutt med liten knott til utstyr, og utrolig fantasiløs sex...snakk om sosialklientnivå. :ler:
Aftensol Skrevet 7. november 2009 #60 Skrevet 7. november 2009 (endret) http ://www.tube8.com/teen/study-break-babe/182597/ I mine øyne en ganske nydelig kropp. Perfekt størrelse på pupper og det hele.. Mens samboer ikke syntes hun var noe deilig i det heletatt... Han lurte blant annet på hvor det ble av puppene hennes... Heldigvis har folk forskjellig smak Endret 7. november 2009 av Aftensol
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå