AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #62 Skrevet 21. mars 2012 Magna Astrid Hedvig Wilhelm Gregers Ville Gerhard ... er noen navn fra min familie.
Gjest boblebrus Skrevet 22. mars 2012 #63 Skrevet 22. mars 2012 (endret) Driver litt med slektsforskning som hobby, og har støtt på mange artige, men også vakre navn . Et lite utvalg fra slektstreet (oldeforeldre og litt foreldre/søsken): Kvinner: Thordis Elise Marie Karoline Anna Antonette Olea Maren Kirstine Indiana Elfi Lilla Menn: Leif Eugen Kolbjørn Oskar Wilhelm Olavus Theodor Gregers Jens Kristian Otto Endret 28. desember 2012 av boblebrus
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #66 Skrevet 22. mars 2012 Noen gamle navn fra min slektstavle: Ovidie Sofie Mina (Wilhelmina) Berner Hartvig
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #67 Skrevet 22. mars 2012 Oldeforeldre hos meg: Kjellaug Tina Solveig Elisif Caroline Hanna Håkon Martin Gustav Adolf Amund
Dixieland Skrevet 22. mars 2012 #68 Skrevet 22. mars 2012 Magnar Ragnvald Ragna Min samboer vil at vår fremtidige sønn skal oppkalles etter hans (min samboers) farfar. Trygve. Hva synes dere om dette navnet? Kanskje etter han er konfirmert? Jeg kjenner ingen forbindelse til det navnet, ingen av oss har heller møtt gammel-Trygve... Hadde ikke nektet å ha det som mellomnavn på en eventuell sønn, men hva passer da? Ole-, Per-, Lars- ? Bah.
Molly80 Skrevet 22. mars 2012 #69 Skrevet 22. mars 2012 Fått så sans for Sigmund jeg... Og Vemund, aner ikke hvorfor. Oldemor het Tora, oldefar blant annet Johan og Olaf.
Crissy1986 Skrevet 22. mars 2012 #70 Skrevet 22. mars 2012 (endret) Magnar Ragnvald Ragna Min samboer vil at vår fremtidige sønn skal oppkalles etter hans (min samboers) farfar. Trygve. Hva synes dere om dette navnet? Kanskje etter han er konfirmert? Jeg kjenner ingen forbindelse til det navnet, ingen av oss har heller møtt gammel-Trygve... Hadde ikke nektet å ha det som mellomnavn på en eventuell sønn, men hva passer da? Ole-, Per-, Lars- ? Bah. Det heter morfaren min, så når vi fikk en sønn valgte vi å døpe han; Trygve Andreas Vi bruker som regel kun Trygve Endret 22. mars 2012 av Crissy1986
Sunchild Skrevet 22. mars 2012 #71 Skrevet 22. mars 2012 Jeg synes Trygve er et veldig pent guttenavn og at det ikke passer særlig godt med et fornavn, iallefall ikke av Ole-/Lars-/Jens-typen. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #73 Skrevet 22. mars 2012 Selma Laurentse her oldemoren min. Ellers har jeg Oscar, Kirsten, Anna, Andrine og Peder i familien.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #74 Skrevet 22. mars 2012 Magnar Ragnvald Ragna Min samboer vil at vår fremtidige sønn skal oppkalles etter hans (min samboers) farfar. Trygve. Hva synes dere om dette navnet? Kanskje etter han er konfirmert? Jeg kjenner ingen forbindelse til det navnet, ingen av oss har heller møtt gammel-Trygve... Hadde ikke nektet å ha det som mellomnavn på en eventuell sønn, men hva passer da? Ole-, Per-, Lars- ? Bah. Odin Trygve Ovin Trygve
CalidumCor Skrevet 22. mars 2012 #75 Skrevet 22. mars 2012 En av mine forfedre het Angel. En mann altså
Gjest Elyssa Skrevet 22. mars 2012 #76 Skrevet 22. mars 2012 (endret) Nei, jeg skulle jo være anonym!! Får vente litt da. hehe Endret 22. mars 2012 av Elyssa 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #77 Skrevet 22. mars 2012 Trygve har jeg kalt sønnen min =) 8 uker gammel
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #78 Skrevet 22. mars 2012 Våre (min og mannens) familienavn: (Noen mer sjeldne enn andre ) Kvinner: Eidie (uttales Eidi) Dorte Gunvor Sissel Astrid Gerda Sigrid Elsa Jenny Maria Menn: Torben Reinholdt Julius Anders Jørgen Arne Hadde det bare vært som stefaren min. Bestemødrene hans het Josefine og Victoria. Sukk
Dixieland Skrevet 23. mars 2012 #79 Skrevet 23. mars 2012 Trygve Andreas var slettes ikke dumt, takk for den, Crissy1986! Andreas er et navn jeg liker, og som også tilhører slekta. Lurer på om ikke Trygves far het Jakob Andreas. Takk for innspill!
Lista Skrevet 23. mars 2012 #80 Skrevet 23. mars 2012 Har disse "gamle" navnene i slekta: Signe Gunhild Johanne Reidun Astrid Jenny Borghild Magnhild Rigmor Brynhild Tonette Bergljot Norvald Aage Oddvar Hans Bjørn Alf Helmer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå