Gå til innhold

Butikker i Australia?

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

har skjønt at de ikke har de kjedebutikkene vi er "vant" med i Australia, H&M, Zara, Topshop osv er ikke der.. men de må da ha noe lignende? Er det noen som kjenner til noen kule butikker der nede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sportsgirl:) Dette var favoritten da jeg bodde der. Og navnet sier ikke stort om klærne. De hadde utrolig mye lekkert den gang!

http://www.sportsgirl.com.au/

Jepp!!! Utrolig, fantastisk herlig butikk med MASSE fine klær, vesker, sko og annet tilbehør. Sjekk om de har en nettbutikk du kan titte på hvis du er nysgjerrig. :)

Ellers kan Supree har en del kult. Ikke bli skremt at de voldsomme neonfargene de bruker på en del av klærne, de har blant annet mye søte kjoler til en rimelig pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!!! Utrolig, fantastisk herlig butikk med MASSE fine klær, vesker, sko og annet tilbehør. Sjekk om de har en nettbutikk du kan titte på hvis du er nysgjerrig. :)

Ellers kan Supree har en del kult. Ikke bli skremt at de voldsomme neonfargene de bruker på en del av klærne, de har blant annet mye søte kjoler til en rimelig pris.

Haha, fredag kveld og jeg er supersløv. Ser jo nå at det er link i innlegget jeg siterte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

De har Target, Dotti, Billabong, O'Neill... Og det florerer av småbutikker.

Stikk deg en tur på et kjøpesenter du. Er mer enn nok klesbutikker for å si det slik.

Jeg hatet Supree da. Fjortisklær med neonfarger. Juhu.

Pass på at du drikker kaffe på Gloria Jean's mens du er der :)

Endret av Emmanuelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har Target, Dotti, Billabong, O'Neill... Og det florerer av småbutikker.

Stikk deg en tur på et kjøpesenter du. Er mer enn nok klesbutikker for å si det slik.

Jeg hatet Supree da. Fjortisklær med neonfarger. Juhu.

Pass på at du drikker kaffe på Gloria Jean's mens du er der :)

Hvilke kjøpesentere kan du anbefale?

jeg tenker på butikker som er litt sånn zara/top shop aktige.. fins det noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...