LekeHusmor Skrevet 29. oktober 2009 #1 Del Skrevet 29. oktober 2009 har skjønt at de ikke har de kjedebutikkene vi er "vant" med i Australia, H&M, Zara, Topshop osv er ikke der.. men de må da ha noe lignende? Er det noen som kjenner til noen kule butikker der nede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #2 Del Skrevet 30. oktober 2009 Sportsgirl:) Dette var favoritten da jeg bodde der. Og navnet sier ikke stort om klærne. De hadde utrolig mye lekkert den gang! http://www.sportsgirl.com.au/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #3 Del Skrevet 30. oktober 2009 Sportsgirl:) Dette var favoritten da jeg bodde der. Og navnet sier ikke stort om klærne. De hadde utrolig mye lekkert den gang! http://www.sportsgirl.com.au/ Jepp!!! Utrolig, fantastisk herlig butikk med MASSE fine klær, vesker, sko og annet tilbehør. Sjekk om de har en nettbutikk du kan titte på hvis du er nysgjerrig. Ellers kan Supree har en del kult. Ikke bli skremt at de voldsomme neonfargene de bruker på en del av klærne, de har blant annet mye søte kjoler til en rimelig pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #4 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jepp!!! Utrolig, fantastisk herlig butikk med MASSE fine klær, vesker, sko og annet tilbehør. Sjekk om de har en nettbutikk du kan titte på hvis du er nysgjerrig. Ellers kan Supree har en del kult. Ikke bli skremt at de voldsomme neonfargene de bruker på en del av klærne, de har blant annet mye søte kjoler til en rimelig pris. Haha, fredag kveld og jeg er supersløv. Ser jo nå at det er link i innlegget jeg siterte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest na Skrevet 3. november 2009 #5 Del Skrevet 3. november 2009 Har de bare en butikkjede der nede? Håper de har flere for jeg skal snart på ferie dit og jeg vil shoppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 3. november 2009 #6 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) De har Target, Dotti, Billabong, O'Neill... Og det florerer av småbutikker. Stikk deg en tur på et kjøpesenter du. Er mer enn nok klesbutikker for å si det slik. Jeg hatet Supree da. Fjortisklær med neonfarger. Juhu. Pass på at du drikker kaffe på Gloria Jean's mens du er der Endret 3. november 2009 av Emmanuelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 3. november 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 3. november 2009 De har Target, Dotti, Billabong, O'Neill... Og det florerer av småbutikker. Stikk deg en tur på et kjøpesenter du. Er mer enn nok klesbutikker for å si det slik. Jeg hatet Supree da. Fjortisklær med neonfarger. Juhu. Pass på at du drikker kaffe på Gloria Jean's mens du er der Hvilke kjøpesentere kan du anbefale? jeg tenker på butikker som er litt sånn zara/top shop aktige.. fins det noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 3. november 2009 #8 Del Skrevet 3. november 2009 Hvor i Australia skal du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 3. november 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 3. november 2009 flytter til sydney i februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå