Gjest Gjest_angrende1_* Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 hei Har vært samboer med ei dame jeg har kjent siden hun var 14 og jeg 15 år. vi er nå 23 og 24 år .. har vært samboere i 3 år og 6 mnd. Gjennom dette har jeg gjentate ganger vært utro..ikke en eller to men 4 eller 5 ganger. sist gang vi var ute kranglet vi noe helt forferdelig og det endte med at jeg flyttet hjem. Etter 2 uker alene bestemte jeg meg for å si alt , og lette på samvitigheten. jeg pratet med henne og fortalte henne alt jeg har gjort..gjennom hele forholdet. og presiserte at jeg fortalte dette kun for å få en ny start , uten noe på skuldrene. Vil ikke ha det hengene over meg.. jeg er ferdig med den perioden der av livet , hvor man juger , er utro osv. har nå gitt henne tilgang på Facebook , tvillingkort til mobil tlf osv.. hu får alt hu vil ha , for at tilliten evnt skal bygges opp . elsker denne jenta så utrolig høyt. Jeg angrer så utrolig på det jeg har gjort , og at jeg har såret henne. hu sier hu trenger litt tid alene , men jeg er redd for at det har motsatt effekt. at hu da sklir lengre vekk fra meg.. prøver å være så forståelses full som jeg bare kan , men dette er ikke alltid like lett. hvordan bør fremgangsmåten min være fremover? vil bare vise henne at jeg elsker henne..vil bare vise at jeg ikke er den personen der, og at jeg angrer så utrolig på det jeg har gjort.. hjelper ikke bare å fortelle det , men må bevise dette over tid. er nå over 2 uker siden jeg fortalte dette. jeg sover ikke om natta. hu sender ikke meldinger til meg lengre , og svarer fortsatt hu trenger tid. er redd for å "mase" også , men under samtalene blir jeg sint (mest sannsynlig pga følelser) og ender som regel opp med at hu får ringe meg når hu vet noe.. eneste jeg får bekreftet er at hu elsker meg.... det plager meg litt at hu nå drar ut på fester steder hu ikke har vært noe spesielt før , og når jeg spør om jeg har grunn til å bekymre meg svarer hun bare kansje. men når jeg spørr henne om hvorfor hu svarer slikt , sier hu bare for at jeg kan kjenne på hvordan det er. skal love deg at jeg har så mye anger og følelser etter hva jeg har gjort. hu gjennomgår mye , men føler selv at jeg gjør det også..om ikke mere.. hva gjør jeg? klarer ikke fokusere på jobben eller privat.. fungerer for øyeblikket ikke i hverdagen..vil bare ha henne og ingen andre! Brent barn skyr ilden............
Eplefe Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Du må bare slå deg til ro med at det er opp til henne å avgjøre om du får henne. Du har bæsjet på leggen, nå får du ta konsekvensene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå