Gå til innhold

Anbefaler

Gjest Gjest_Lisa_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

Heisan, vil bare komme med en oppfordring til alle dere damer der ute som fantaserer7drømmer om å ha med en dame i senga med typen: Gjør det!!! prøvde for første gang i går og det var helt sinnsykt. hun slikket fingret og tok meg med dildo på en helt usannsynlig deilig måte og jeg fikk de kraftigste orgasmene noensinne..... Var ut rolig deilig å suge typen mens hun slikket meg.... hun fikkk samme behandling av meg og, det var faktisk også veldig deilig å slikke fittte mens jeg ble tatt bakfra av typen.... Dette skal gjøres igjen!!

Er du i tvil som jeg var vil jeg gjerne anbefale deg å ta steget ut........ Hilsen nyfrelst bifil dame

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Milla_*
Skrevet

Har samme gode erfaring som deg med dette. Trodde kanskej jeg ikke ville like at mannen min holdt på med en annen men det gikk igrunne fint, så lenge han ikke knullet henne. Vi gjorde det sånn at jeg og hun holdt på lenge før han kom inn og ble med..... Fant en på nett som vi avtalte med og jeg lå naken i senga og ventet og hun gikk bare rett inn og begynte å slikke meg... utrolig sexy pirrende og deilig

Gjest Gjest_Helen_*
Skrevet

Jeg og min mann har også gode erfaringer dette, piffer opp sexlivet med en eller to ekstra fra tid til annen. Sist gang var vi tre jenter og han. vi brukte han som slave, det var utrolig bra. vi knullet han med strapon alle tre før vi hadde "vanlig" sex alle 4, var deilig å se han bli knullet av en annen dame.... Kun fantasien som setter grenser,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Skrevet
piffer opp sexlivet med en eller to ekstra fra tid til annen.

Gode Gud!

Jeg er ikke sikker på om du trenger å invadere anusen til mannen din med 3 strap-on humpende damer bare for å "piffe opp sexlivet".

Dere er nok på et helt annet nivå, hvor det som blir litt ekstra krydder i hverdagen deres høres ut som en meget traumatiserende opplevelse for resten av oss. I hvert fall den mannlige delen.

Gjest MikeWaters
Skrevet
Jeg og min mann har også gode erfaringer dette, piffer opp sexlivet med en eller to ekstra fra tid til annen. Sist gang var vi tre jenter og han. vi brukte han som slave, det var utrolig bra. vi knullet han med strapon alle tre før vi hadde "vanlig" sex alle 4, var deilig å se han bli knullet av en annen dame.... Kun fantasien som setter grenser,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

HEI på deg :):klemmer: Hvor vokser slike som deg?

Gjest Gjest_Helen_*
Skrevet
Gode Gud!

Jeg er ikke sikker på om du trenger å invadere anusen til mannen din med 3 strap-on humpende damer bare for å "piffe opp sexlivet".

Dere er nok på et helt annet nivå, hvor det som blir litt ekstra krydder i hverdagen deres høres ut som en meget traumatiserende opplevelse for resten av oss. I hvert fall den mannlige delen.

Det er din mening, vi har vår mening........ Vår ganske så fornøyd etterpå han og det samem var jeg så da er det vel bra da. Belønningen hans var jo å bli sugd av alle tre til han sprutet så belønningen for at han var flink og lot oss gjøre som vi ville skulle det i alle fall ikke være noe å utsette på

Gjest MikeWaters
Skrevet
hvor det som blir litt ekstra krydder i hverdagen deres høres ut som en meget traumatiserende opplevelse for resten av oss. I hvert fall den mannlige delen.

Pisspreik :)

Gjest Gjest_Helen_*
Skrevet
HEI på deg :):klemmer: Hvor vokser slike som deg?

vi vokser overalt vi, hadde vært flere av oss om folk kunne slippe seg litt løs og følge fantasiene sine og ikke være så æsj og isj mens de egentlig brenner inne med sine ønsker og drømmer

Gjest MikeWaters
Skrevet
vi vokser overalt vi, hadde vært flere av oss om folk kunne slippe seg litt løs og følge fantasiene sine og ikke være så æsj og isj mens de egentlig brenner inne med sine ønsker og drømmer

Vel smaken er som baken vil noen si, jeg tenner på å bli dominert av sambo med strap-on og full pakke. Har også opplevd å bli dominert av 2 damer, men da var de litt mer dannet ;)

Stå på, jeg digger det dere holder på med!

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet
Det er ingen hemmelighet at jentesex er fantastisk;)

Har vært en hemmelighet for meg til nå , men ikke lenger!!! Klarer ikke å vente til neste gang her jeg. Elsker pikk så vil nok aldri droppe det men herregud så fantastisk med begge deler, vet ikk eom det var hun vi hadde som var helt utenom det vanlige men utrolig var det jo som sagt

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

Det må jeg si, her får jeg noen gode ideer for fremtidige avktiviteter........ får nok få typen til å vurdere dette ja.... nam nam

Skrevet
Belønningen hans var jo å bli sugd av alle tre til han sprutet så belønningen for at han var flink og lot oss gjøre som vi ville skulle det i alle fall ikke være noe å utsette på

Jeg ser at dette er en anbefalingstråd for likesinnede som kan dele ideer og erfaringer, så jeg skal vel ikke komme her og si at noe er "feil".

Jeg har bare et poeng før jeg skal la dere diskutere on topic.

Du kan se at det er ganske "far out" med tanke på hvor grensene og hemningene til folk flest ligger? Jeg vil våge meg til å påstå at dere har sprengt noen grenser (og fiseringer for den saks skyld) for å komme dit dere er nå.

Gjest Gjest_Helen_*
Skrevet
Jeg ser at dette er en anbefalingstråd for likesinnede som kan dele ideer og erfaringer, så jeg skal vel ikke komme her og si at noe er "feil".

Jeg har bare et poeng før jeg skal la dere diskutere on topic.

Du kan se at det er ganske "far out" med tanke på hvor grensene og hemningene til folk flest ligger? Jeg vil våge meg til å påstå at dere har sprengt noen grenser (og fiseringer for den saks skyld) for å komme dit dere er nå.

Fiseringen gikk det bra med, poenget mitt er akkurat det du sier, tør man å sprenge noen grenser så kan det hende man får noen ganske heftige og fantastiske øyblikk........

Gjest gjest31
Skrevet

Tydelig at gjest Lisa, Gjest Helena og Gjest er samme PERSON. Antakelig en mann. De samme skrivefeil og manglende kommabruk er påfallende. Bar en liten digresjon.

Men for all del, fint å prate med seg selv !

Gjest MikeWaters
Skrevet
Tydelig at gjest Lisa, Gjest Helena og Gjest er samme PERSON. Antakelig en mann. De samme skrivefeil og manglende kommabruk er påfallende. Bar en liten digresjon.

Tanken slo meg også etterhvert.

Skrevet

Har planlagt dette med et vennepar av meg. Jeg kjenner han gjennom tidligere jobb og nå skal vi altså ha sex sammen med konen hans. :) Det er faktisk noe konen og jeg virkelig ønsker. Egentlig kunne vi tenkt å møttes uten han og, men siden det er drømmesituasjonen for alle 3 så får han være med. Ingen av oss har prøvd det før,men alltid hatt en fantasi om det.

Vi gleder oss veldig, men sliter med å finne en helg som passer for alle 3. (Jobb osv)

Vi har snakket lite om hva vi skal gjøre, men regner med det kommer naturlig med en gang klærene faller av. Eneste som er planlagt er en bedre middag først for å bli litt "varm i trøyen".. ;)

Gjest MikeWaters
Skrevet
Har planlagt dette med et vennepar av meg. Jeg kjenner han gjennom tidligere jobb og nå skal vi altså ha sex sammen med konen hans. :) Det er faktisk noe konen og jeg virkelig ønsker. Egentlig kunne vi tenkt å møttes uten han og, men siden det er drømmesituasjonen for alle 3 så får han være med. Ingen av oss har prøvd det før,men alltid hatt en fantasi om det.

Vi gleder oss veldig, men sliter med å finne en helg som passer for alle 3. (Jobb osv)

Vi har snakket lite om hva vi skal gjøre, men regner med det kommer naturlig med en gang klærene faller av. Eneste som er planlagt er en bedre middag først for å bli litt "varm i trøyen".. ;)

Spennende, styr unna tung mat og for guds skyld ikke drikk for mye alkohol! Lykke til :)

Skrevet
Spennende, styr unna tung mat og for guds skyld ikke drikk for mye alkohol! Lykke til :)

Blir verken tung mat eller mye alkohol.. :) Blir nok bare litt kosemat og en flaske vin på deling.. :) Kjenner de jo fra før av..

Skrevet

Hehe.......du...........har.........lagt......merke.......til......det..........samme........som.........meg? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...