con_energia Skrevet 18. august 2003 #1 Skrevet 18. august 2003 Jeg har fire uker igjen av et helt forferdelig svangerskap. Jeg ønsker å sette igang fødselen to uker før, med akupunktur, sånn at jeg jeg har en dato å forholde meg til. Med førstemann gikk jeg to uker over... Og det makter jeg ikke nå! :cry: Er det noen som har erfaring med dette? Er i utgangspunktet mot å "tukle" med naturen. Vet jo at babyen kommer en gang... Får nålene riene til å starte? Eller går vannet? Tar det lang tid før det begynner å skje noe? Går til akupunktør som er kjempe flink, og som jeg stoler på. Hun sa seg villig til å sette nåler to uker før... Men kunne vært int. å høre andre sin erfaring! (Meninger om det bør gjøres orker jeg ikke høre på !)
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2003 #2 Skrevet 21. august 2003 virket dette ikke ,men jeg var 14 dager over tiden,og nålene ble satt på sykehuset for å prøve å få dette igang...nå må det sies at enta mi ville absulutt ikke ut :-? men ut måtte hun jo dette var hvertfall min erfaring.Lykke til
Gjest Tiit Skrevet 21. august 2003 #3 Skrevet 21. august 2003 Vel, jeg fikk startet min fødsel ved akupunktur, men da var barnet fullbåret, og det var klart til fødsel. Så jeg mener nå likevel at det er best å vente til termindato. Synes det høres risikabelt ut å skulle starte med noe slikt på egen hånd... uten helt å vite hva man gjør... Det bør være ei jordmor som setter disse nålene. Hos meg skjedde det hele ganske kjapt når det kom igang, og jeg ville IKKE vært noe annet sted enn på sykehuset og i kyndige hender! Nålene var veldig virksomme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå