Gjest rariteten Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 hei håper at det er noen her med litt livserfaring som kan gi noen synspunkter.... vi er et par som har hatt et samliv i 20 år og har 3 barn(18-13-10) hun har alltid hatt problemer rundt kropp og seksualitet og selvsikkerhet/engasjemang jeg har oppfordret til å engasjere seg med det hun hadde lyst til,da vi har forskjellige interesser. seksuellt har det vært turbulent nermest fra dag en, men jeg har prøvd å alltid ta ting sakte uten å utøve sterkt press, vi har kommet så langt at hun faktisk kan ta iniativ til sex og endog berøring av mine edlere deler(en sjelden gang) hun får orgasme stort sett hver gang i varierende grad fra en liten som liksom bare glir over til de store som skvetter, men når hun har fått sitt er hun kun opptatt av at jeg må bli ferdig... hun hater og snakke om sex og jeg vet faktisk ikke den dag i dag hva hun virkelig liker (jeg prøver bare å variere da det som virka bra forrige gang slettes ikke trenger å virke denne gangen, så jeg er blitt ganske flink til å spille på gehør) vi kranglær svert sjelden, men når det diskuteres blir sex alltid ett tema, da sexlivet ikke er spesiellt regelmessig.... men tilbake til det med engasjemang som nevnt over... etter en stund fant hun ting å engasjere seg i, noe som egentlig gledet meg veldig men her tar hun helt av og nermest hvert eneste ledige minutt gikk med og jeg satt mer eller mindre hjemme som "barnevakt" det ble såpass ille at jeg måtte ta styringen å regulere dette slik at det ble litt mere jevn fordeling av fritid, og dette ble godtatt om ikke direkte velkommen, da hun mente at dette var det som skulle til for å få mere overskudd til sexliv...som hadde vært totalt fraværende i denne perioden. det gikk deretter ikke lange tiden før hun helt mistet engasjemanget og slik har det vært egentlig for alle ting hun har engasjert seg i i løpet av de siste 10 årene Og jeg får skylden for at hun har måttet slutte, mens jeg har vært tydelig hele veien på at det må være en avveing mellom familie og private interesser. de siste 2 årene har jeg ukependlet og siste året har hun funnet et engasjemang som selvfølgelig har begynt å oppsluke henne 100% og sex livet har dalt til at jeg nermest får grini meg til en kjapp en før jeg reiser på jobb igjen. uff nå ble det mye negativt uten det som er bra...men men jeg følte at egentlig nok var nok, og tok dette opp og sa at jeg ikke kunne ha det slik og om det var slik hun ville ha det fremover da kom den samme gamle med at jeg egentlig ikke ville at hun holdt på med noe som interesserte henne, jeg var mere tydelig enn noen gang på at jeg syntes det var helt greit at hun hadde sine interesser, men at jeg ikke kunne akseptere at det ikke var en avveing og et nermest fraværende samliv, jeg gjorde det helt klart at jeg var klar til å bryte opp samlivet selv om det ikke var det jeg ønsket, men at det var det det kom til å ende med hvis hun ønsket å fortsette som nå. jeg gjorde det klart at jeg ønsket sexliv og at det var håpløst å anspore henne til det når hun ikke er "tilstedeværende" og at jeg ikke aktet å fortsette å grine meg til litt,og at hun måtte gjerne holde på med sitt så lenge hun tok ansvar for å sørge for at vi hadde et sexliv hun mente at dette nesten var som å betale med sex for å få gjøre som hun ville....da ble jeg mildt sagt sur og sa at da kunne det være det samme hvis det var slik hun så på sex og samliv hun rodde seg snart inn igjen, og henviste til sine problemer med kropp osv osv. og gjorde det klar at hun aldri ville ha funnet seg en ny mann om vi ikke greide oss gjennom dette, og jeg tror henne helt og fullt, da hun har vært engasjert i forening, jeg har ettervært blitt godt kjent med medlemmene og tilbakemeldingene (oss menn imellom :gjeiper: )har vært at hun har vært den som alltid har det gøy men som blånekter å gå ut over en klem (hvis hun drikker alkohol nekter hun totalt å ha sex, vi har prøvd flere ganger men det funker ikke for henne) her ble det mye tekst for et kort spørsmål er jeg værdens største idiot som ikke gir opp og går videre... (største problemet mitt er at jeg egentlig er ekstremt monogam og tror at har man en partner så har man en partner for livet på godt og vondt..ja ja så er jeg væl jæ..gammeldags da :rødme: )
Gjest InWoman Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Du kan i det minste forvente at hun prøver å gjøre noe med sine problemer rundt kropp, seksualitet og selvsikkerhet. Om hun ikke ønsker å ta tak i disse problemene sine, da mener jeg at hun ikke bryr seg om hvordan du har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå