Gjest Gjest_mej_* Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Er det bare meg som har et lite samarbeidsvillig underliv eller er det flere som sliter med at ikke alle områder føles glatt, men er "stubbete", selv om høvelen har blitt dratt over der x-antall ganger? Hvordan få en helt tett barbering? Noen tips?
HulaHoop Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg har også et lite samarbeidsvillig underliv. Føler aldri at det blir 100% glatt. Skal det bli det, må jeg dra høvelen så mye fram og tilbake, på kryss og tvers, at alt bare blir rødt og hissig. Og jeg kan klø til den store gullmedaljen. Har dessverre ingen tips. Kan det være et alternativ å vokse da?
Nyxe Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Opplever akkurat det samme. Nesten så jeg vurderer å bare la det gro. Bedre med det lange myke enn det korte grove. men så er det ikke så vakkert med pubez i bikini linjen om sommeren.. Men hører jo så mange skrekkelige voks historier. Og folk som kommer hjem både gul og blå selv fra de profesjonelle. Så venter i spenning på å høre noen gode tips jeg og
Sani Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Hei hei. Det er bedre hvis du barberer dge eks hver annen dag enn hvis du gjør det en gang i uken. Hårene blir ikke så lange, samtidig som du vender huden til barbering. Dette har gjort underverker for nupping, etter barbering nede ta på kremen fra nivea, den dreper bakterier og mykjør område :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå