Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjeeeelp...... min mann blir 50 og ønsker seg ingen ting!?

Han har alt, og mengder av det i tillegg, og har også økonomi til å kjøpe seg det han vil. Han kjøper selv en kostbar reise til oss i anledningen, men hva pokker skal jeg finne på, da?!

Ideer mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er veldig greit å få ingenting, for da kan jeg selv kjøpe det jeg vil ha. :)

Vi har også råd til å kjøpe oss det vil selv vil ha, så derfor har vi rett og slett droppet ut av det å gi hverandre gaver - deilig å slippe det.

Meeeeen, det var ikke det du spurte om!!

Leser han? Da kan bok vær et alternativ.

Eller hva med en helt spesiell vin. Kan fås langt opp i tusenkronersklassen.

Klokke? (Tag Hauer?)

Sigarer? (Cohiba esplendidos? I underkant av kr 200,- pr stk)

Kan dere ikke bare droppe gavekjøret da, og kjøpe det dere har lyst på når dere vil? Det er mye bedre. :)

Skrevet

Hva med en personlig, hjemmelaget gave, som du har lagt tid og kjærlighet i? Det kan han ikke kjøpe seg (en som du har laget hvertfall) ;)

For eksempel fotoalbum, minnebok, sitatbok (samle sammen sitater du liker og som du tror han kan like, eller som betyr noe spesielt), strikke eller sy noe..

Du kan også gi ham en fin dag sammen med deg.. lage yndlingsretten hans, finne på noe dere to bare, og Deg som desseret, gjerne med nytt undertøy, eller noe annet du tror han vil like.

Eller noe sjeldne samleobjekter som krever litt innsats å få tak i.

Du kan jo også gjøre litt research på stedet dere skal reise, er det noe du kan overraske ham med der? Gjerne noe som utfordrer dere litt ;)

Gjest Spinell
Skrevet

Er det noen konserter eller show han kunne tenkes å ville oppleve, da? I så fall ville jeg kjøpt billetter sporenstreks :)

Skrevet

Helt enig med Spinell! Undersøk om det er teater, show, standup eller konserter han har lyst til å gå på og gi han billetter til det! Meg og mannen min gav hverandre hjemmelaget gavekort til stand up og teater (uten at den andre visste om det faktisk) til jul en gang og det var en veldig fin gave! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...