lillesol20 Skrevet 18. august 2003 #1 Skrevet 18. august 2003 Jeg lurer på en ting. Når en jente/kvinne har funnet et produkt- sminke eller hudpleie eller parfyme- hun er fornøyd med; hvorfor kan hun ikke bare holde seg til det og være fornøyd? Jeg tror mange gjør det, men det virker på meg som om det er enda flere som stadig søker etter nyere og bedre saker. Uansett om de er fornøyd med det de har fra før. Og pengene flyr ut av kontoen.... Har dere virkelig råd til å holde på sånn? Hva får dere ut av det? Hvor viktig er det for dere å se best mulig ut? Dette er ikke ment å være nedlatende eller provoserende, så håper dere ikke oppfatter det sånn. Jeg bare spør. Og en ting til: Hvor mange har fått et økt velvære- og skjønnhetsbudsjett etter å ha oppdaget denne siden?
Suzy Skrevet 18. august 2003 #2 Skrevet 18. august 2003 Jeg innrømmer gladelig at jeg er et luksusdyr, men jeg har en regel og det er å ikke kjøpe meg noe nytt før jeg har brukt opp det gamle (såsant jeg ikke har fått utslett eller noe sånt da!) Prøver gjerne noe nytt, men kan med hånda på hjertet si at jeg hadde sluttet å prøve nye ting om jeg noen gang var Kan ikke si at budsjettet mitt har økt etter at jeg begynte her - tvert imot har jeg spart mye på å kjøpe gode produkter på billige nettsider :D Suz
Cita Skrevet 18. august 2003 #3 Skrevet 18. august 2003 Jeg har holdt meg til samme merke i snart 20 år, så noe økt hudpleie/make up budsjett pga KG har jeg ikke fått. Men jeg har derimot fått mye bra info om andre merker, som jeg ikke ville fått ellers. Så hurra for de som stadig skriver om de forskjellige merkene. Mange folk med "peil" her inne. :kysse:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå