einna Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Noen som har tips til kjekke ting å gjøre/se i København og områdene rundt?
Gjest Badabing Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 *bumper opp* Lurer også på om noen vet om typiske konsertsteder i København?
einna Skrevet 24. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2009 Vega er et bra konsertsted. http://www.vega.dk/
Gjest Badabing Skrevet 26. november 2009 #6 Skrevet 26. november 2009 Takk! Vet dere om de har en side a la billettservice.no i Norge? Ellers: -Bra puber? -Beste shopping? -Typiske studentplasser? Eller nettsider som sier litt om hva som lønner seg å oppleve i København? Har vært altfor lite i Skandinavia, og har lyst til å få mer ut av denne København-turen enn jeg har gjort de andre gangene..
lykkelig84 Skrevet 26. november 2009 #7 Skrevet 26. november 2009 Noen som har tips til kjekke ting å gjøre/se i København og områdene rundt? Litt utenfor sentrum er det en dyrehage, med blandt annet tiger, løver og elefanter! Ellers har du Tivoli, og diverse museum.
einna Skrevet 30. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. november 2009 Ellers: -Bra puber? -Beste shopping? -Typiske studentplasser? Eller nettsider som sier litt om hva som lønner seg å oppleve i København? Har vært altfor lite i Skandinavia, og har lyst til å få mer ut av denne København-turen enn jeg har gjort de andre gangene.. Pub: Jeg liker mikrobryggeriene (finere puber som brygger sitt eget øl), Nørrebro Bryghus og Vesterbro Bryghus anbefales. Utested: Rust og Jazzhouse. Nettsider: aok.dk kobenhavn.no Shopping: H&M butikkene i Strøget er diigre. Lurt å gå i smågatene (som latinerkvarteret) rundt strøget, mye bra nisjebutikker, vintage ++ Ellers har jeg hørt at det er billigere litt utenfor sentrum. 25 min med tog til Malmø, bedre kronekurs der. Studentsteder: Mat: Wagamama (asiatisk), Sporvejen (konsept-burgersted), RizRaz (veggis, økologisk ++). Ut: Rust, IN (men visstnok mest for 18-19åringer).
wondergirl Skrevet 4. desember 2009 #9 Skrevet 4. desember 2009 billetlugen.dk er det samme som billettservice i norge. du kan bestille og få hjem i posten. hvis du får dårlig tid og ikke rekker å få dem i posten, så kan du printe ut bekreftelsen som du har fått på e-post og få dem til å skrive ut billett i billetlugens skranke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå