aline Skrevet 18. august 2003 #1 Del Skrevet 18. august 2003 Noen som vet hvor det finnes B-vareutsalg og brukthandlere (hvitevarer) i Oslo-området? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 18. august 2003 #2 Del Skrevet 18. august 2003 Euronics har B-varer på Alnabru (vis av vis A-møbler). Vet ikke om de er særlig billige da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 18. august 2003 #3 Del Skrevet 18. august 2003 Ellers så står det vel ofte annonser i avisene med brukte hvitevarer som selges... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 18. august 2003 #4 Del Skrevet 18. august 2003 Viklunds i Theresesgate har masse av brukte hvitevarer. Rimelige er de også, og noe kan kjøpes med garanti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. august 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 18. august 2003 Takk for svar så langt. Det eneste dumme nå, er at jeg jobber til fire igjen, og ihvertfall Viklunds stenger kl 4 hver dag!! :evil: Men har bedt kjæresten prøve å stikke innom en tur da.. Skal sjekke Euronics også, aner ikke hvordan di ligger på pris. har fulgt med på nettsider m brukt som selges privat, men jeg har vel bestemt meg for at jeg ikke egentlig ønsker å kjøpe privat. Å måtte bruke masse tid på å ringe rundt før noen andre rekker, evt reise rundt å se på ting (har ikke lappen og bil, så det blir alltid litt tungvint dersom ikke kjærsten har en hel ettermiddag til slikt.) Kommer til å prøve meg på B-vare utsalg, da får jeg ubrukte varer fra leverandør, selv om det gjerne er en skrape på, ellers kjøper jeg bare nytt dersom jeg ikke finner noe. Men jeg synes det er så mange som skryter av B-vareutsalg, men når jeg spør så er det aldri noen som kommer på noen. Derfor jeg la ut tråden her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 18. august 2003 #6 Del Skrevet 18. august 2003 Han på Viklunds pleier å være oppe lenger enn 16, går forbi der hver dag etter jobb (16) og han holder på å laste nye varer etc.. Ring han og hør om han skal være der litt lenger en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. august 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 18. august 2003 takk, det skal jeg sjekke. Så bare at det sto at det stengte kl. 16. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2003 #8 Del Skrevet 18. august 2003 Men pass deg litt for annonsene i avisene om brukte hvitevarer. Hadde skikkelig dårlig erfaring med et slikt sted for noen år siden. Betlate depositum men når vi kom for å hente oppvaskmaskina vi hadde kjøpt så var den solgt til noen andre Og garantien de gav var jo bare tull. De gikk jo konk rett etterpå... men så starta de opp igjen under et nytt navn. Men DA gjelder ikke garantien lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. august 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 19. august 2003 jaja.. endte opp med å kjøpe nytt jeg.... litt dyrere, men med to års garanti hos ett stort selskap som garantert ikke går konk med det første. (elkjøp :blunke: ) Men trenger fremdeles komfyr da, så jeg får se til neste lønning, om jeg kanskje finner det brukt og bra. Takk for hjelpa uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå