Gå til innhold

Gå inn i butikk der venninde av x jobber?

Anbefalte innlegg

Gjest Mannlig gjest
Skrevet

Hei, jeg har ett litt teit spørsmål i dag.

Er 2 mnd siden det ble slutt med min x. Har ikke kontakt med henne. En venninde av henne jobber i en butikk nede i byen. Har lenge hatt lyst å gå innom den butikken, både for å bli sett og fordi jeg vil at jeg ikke skal være redd for å gå inn i en butikk bare fordi jeg vet at en som jobber der er venninde av min x... GIdder liksom ikke at hun skal sette begrensninger for livet mitt.

Er det teit om jeg går inn i butikken? Venniner snakker jo sammen og sånt så da får jo xen min høre at jeg har vært i butikken ;) Må indrømme at jeg har litt lyst til å vise hvor sykt kjekk jeg er samtidig som jeg vil bli kvitt denne sperren da... Hehe men er redd det blir litt kleint eller at det blir oppfattet som bare jeg skal vise meg frem eller noe..

Hmmm, ja dagens teiteste spørsmål sikkert :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke reagert på at x'en til venninna mi hadde kommet innom butikken jeg jobbet i.

Vis deg frem du ;-)

Skrevet

For en teit problemstilling. Om du hadde bodd på et lite sted med en matbutikk, og exens venninne jobbet der, skulle du sultet ihjel for at du ikke fikk handlet mat da eller??

Gjest Chiffon
Skrevet

Tja, spørs jo om du skal ha noe i butikken eller om du skal stå der å posere. Skal du kjøpe noe synes jeg du helt fint kan gå inn, er det for poseringens del så ville jeg vel droppet det.

Skrevet

Jeg ville ikke tenkt over det, om jeg hadde vært venninden.

Skrevet

vel, er det en type butikk du normalt hadde sett det naturlig å gå inn i? for i såfall er det jo bare å gå innom da. Men om det er slik at du bare skal "tilfeldigvis" innom, så hadde det jo kanskje sett litt rart ut om det hadde vært en veldig jentebutikk, hehe :)

Gjest gjest mann
Skrevet

Nope, er en helt vanlig butikk =) Ikke noe unormalt for meg å gå i den. SÅ tipper jeg gjør det da :D Takk for svar, sorry at det var et dumt spørsmål men bedre å være før var.. :D

Skrevet

Hvis det hjelper deg å komme videre så bør du gjøre det. Men hvis du blir satt tilbake av det bør du kanskje ikke gjøre det for din egen del. Hvis det fører til at du får håp om at veninden skal fortelle exen din hvor sykt kjekk du var og du blir gående og vente på telefon da bør du droppe det inntil videre.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Selvbredag i lange baner. Du er ikke kommet videre, du vil ikke komme videre (ved å gå i nevnte butikk) og du er klein når du tenker sånn. Har du virkelig lyst å være Mann? Da konstruerer du ikke slike situasjoner men lever livet ditt uten tanke på om og hvor eksen befinner seg. Hold deg for god til å forfølge henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...