Gå til innhold

vet ikke hva jeg skal gjøre

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet

jeg har tenkt lenge på om jeg skal slå opp eller ikke, dette er min første seriøse kjæreste og har vert sammen i snart 2 år.

vi har avstandforhold,vi snakker ganske ofte på telefonen, mn ofte vis jeg ringer ham og han er opptatt sier han at han skal ringe opp senere, og veldig ofte glemmer han dette, han sender ikke mld å sier at han ringer i morgen ol, han bare glemmer meg. og det er et av problemene jeg føler han glemmer meg ofte.

jeg er veldi redd for hvordan han kommer til å reagere vis jeg slår opp, han har hatt psykiske problemer og en gang vi hadde en stor krangel holdt han på å kutte seg på håndleddet. han har en veldig stressa tid nå, der han jobber, og jeg vil ikke ødelegge for ham, vet ikke hva jeg skal gjøre, for jeg er glad i ham, er bare så usikker.

må bare få lufte hodet litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg har tenkt lenge på om jeg skal slå opp eller ikke, dette er min første seriøse kjæreste og har vert sammen i snart 2 år.

vi har avstandforhold,vi snakker ganske ofte på telefonen, mn ofte vis jeg ringer ham og han er opptatt sier han at han skal ringe opp senere, og veldig ofte glemmer han dette, han sender ikke mld å sier at han ringer i morgen ol, han bare glemmer meg. og det er et av problemene jeg føler han glemmer meg ofte.

jeg er veldi redd for hvordan han kommer til å reagere vis jeg slår opp, han har hatt psykiske problemer og en gang vi hadde en stor krangel holdt han på å kutte seg på håndleddet. han har en veldig stressa tid nå, der han jobber, og jeg vil ikke ødelegge for ham, vet ikke hva jeg skal gjøre, for jeg er glad i ham, er bare så usikker.

Ingen svarer deg, fordi spørsmålet er for alvorlig og komplisert. Vi kjenner ikke dere, og vi har for lite informasjon.

Skrevet

Du kan og bør ikke ta ansvar for kjæresten din.Uansett hvordan han reagerer på et brudd, så er det ikke ditt ansvar å redde ham.

Hvis du egentlig ønsker å gjøre det slutt, så gjør det.

Hvis det kun er fordi han glemmer å ringe deg, ville jeg snakket med ham om det.

Er det noe du ønsker å gjøre av flere grunner, så gjør det på en ordentlig måte. Er du redd for ham, sedn en meld. til foreldrene eller andre han har et nært forhold til, og spør om de kan hjelpe ham gjennom denne fasen.

Han er ikke ditt ansvar!

Gjest Gjest- ts
Skrevet

takk for svar, er ikke bare at jeg føler at han glemmer meg, når han er bortreist har jeg det kjempe fint med venner og kjente, når han kommer skal vi bare være oss eller hans venner. og jeg tror ikke jeg er forelsket, bare glad i ham..

Gjest MikeWaters
Skrevet

La terningen bestemme, 1-3 bli, 4-6 dump :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...