Janec Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg fikk positiv EL test torsdag 15 og fredag 16 okt. Negativ lørdag. Så sier noen her at, da er nok EL lørdagen 17 okt siden den da var negativ igjen. Det er da 12 dager siden i morgen. Kan jeg teste da å forvente riktig svar? Vet ikke egentlig når IKM er. pga litt uregelmessighet. Men tar utgangspunkt i at det er på lørdag siden det da er 14 dager siden El.. og man skal vel få riktig svar 14 dager etter El? Håper noen kan svare For vet ikke ellers om jeg tør å teste i morgen, om jeg tenker det er for tidlig
wahaj Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg hadde ikm 15 dager etter EL, fikk først da svakt positiv test. Men noen produserer høyere hcg enn andre. Så kan hende det slår ut kjappere på noen (hvis man er gravid selvfølgelig). Lykke til! :-)
Janec Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2009 Takk Er igrunnen sant det, kanskje jeg ikke skal utsette meg for den eventuelle skuffelsen så tidlig
tinygirl Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Du må tenke på deg selv og hva du kan klare nå.. er jo som nevnt over her ikke alle som slår ut før IKM, og da kan det bli tungt for deg.. Men jeg har stor tro på deg denne mnd! Heier oh heier!! Test hvis du føler for det, hvis ikke vente du til i morgen ller lørdag
Janec Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2009 Du må tenke på deg selv og hva du kan klare nå.. er jo som nevnt over her ikke alle som slår ut før IKM, og da kan det bli tungt for deg.. Men jeg har stor tro på deg denne mnd! Heier oh heier!! Test hvis du føler for det, hvis ikke vente du til i morgen ller lørdag Takk tiny <3 Jeg tok en test.. skulle ikke gjort det. jeg syns jeg så en skygge.. men var med strimmel og de har noen sånne miniriper over hele testen. så er sikkert bare ønsketenkning og synsbedrag Er 12 dager siden El så det skulle vel kanskje mest sannsynlig slått ut om den skulle vært positiv. Når testa du etter EL tiny, eller hvor lenge før/etter IKM? Tusen takk for at du heier på meg. men må nok se løpet kjørt denne måneden
tinygirl Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 Takk tiny <3 Jeg tok en test.. skulle ikke gjort det. jeg syns jeg så en skygge.. men var med strimmel og de har noen sånne miniriper over hele testen. så er sikkert bare ønsketenkning og synsbedrag Er 12 dager siden El så det skulle vel kanskje mest sannsynlig slått ut om den skulle vært positiv. Når testa du etter EL tiny, eller hvor lenge før/etter IKM? Tusen takk for at du heier på meg. men må nok se løpet kjørt denne måneden Uffda, ikke noe kjekt når du er lei deg.. Jeg synes ikke du skal ta slaget for tapt enda.. har jo lest om mange her inne som ikke tester positivt før flere dager etter IKM.. Men kan kanskje være greit å la være å teste inntil lørdag og se om TR kommer eller ei.. kommer hun ikke på lørdag, kan du evt teste på søndag Jeg har ikke peiling på hvilken dag jeg testa på jeg.. vet det var dag 32 i syklusen, men ingen anelse om når jeg hadde EL eller IKM.. regnet ut fra sist syklus jeg hadde, på 37 dager.. da var IKM på lørdagen, og da skulle i alle fall ikke testen slått ut på tirsdagen.. Så jeg vet rett og slett ikke jeg! :gjeiper: Sender deg uansett en god
Janec Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2009 Ja Jeg venter og ser om TR kommer. Om ikke tester jeg på søndag da Jeg har jo ikke mistet håpet helt skal jeg innrømme. Men nå ser jeg heller på det som en gledelig overraskelse om tanta ikke kommer! Dessuten er jeg ikke helt sikker på når jeg venter TR for sist cyklus var på 43 dager.. Men er nok kortere denne gang siden El var på dag 18 i cyklusen. Jeg skal oppdatere når jeg får TR, eller om testen lyser herlige 2 streker mot meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå