Gå til innhold

Jobber NAV overtid

Fremhevede innlegg

Skrevet

For saksbehandleren min fra NAV ringte halv seks i kveld når jeg var på trening!? *skeptisk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, haha, til meg ringte de halv sju. Så jeg lurte på det samme.

Skrevet

I så fall er det en positiv ting. NAV har så utrolig lang behandlingstid om dagen at jeg forventer at de jobber så mye overtid de klarer.

Skrevet

Mange som får lønn med halv skatt i november isteden for desember, de jobber vel så mye overtid som de kan for å få litt ekstra penger :fnise:

Skrevet
Mange som får lønn med halv skatt i november isteden for desember, de jobber vel så mye overtid som de kan for å få litt ekstra penger :fnise:

NAV har halv skatt i desember! Både til egne ansatte og utbetalinger til klienter.

Skrevet

Samme når man jobber mye, må man betale like mye skatt. Og man betaler vanlig skatt på overtid.

Men til saken: En del NAV-kontorer har nok såpass stor backlog nå at de ansatte jobber overtid for å komme oppå igjen, ja.

Skrevet

Ok. Jeg forsøkte å ringe opp igjen i dag, men fikk ikke svar. Så jeg får vel bare prøve igjen. Skal tro hva skapningen vil... :lete:

Skrevet

Meg ringte han for å opplyse meg om at jeg må sende meldekort fra mars neste år på grunn av at stønaden endrer navn. Og for å spørre om jeg ville ha meldekort i posten eller sende elektronisk. Jeg har sendt elektronisk lenge allerede. Trondheim sentrum dette, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...