Gjest What? Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 For saksbehandleren min fra NAV ringte halv seks i kveld når jeg var på trening!? *skeptisk*
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Å, haha, til meg ringte de halv sju. Så jeg lurte på det samme.
Kara W Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 I så fall er det en positiv ting. NAV har så utrolig lang behandlingstid om dagen at jeg forventer at de jobber så mye overtid de klarer.
Megana Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Mange som får lønn med halv skatt i november isteden for desember, de jobber vel så mye overtid som de kan for å få litt ekstra penger
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 Mange som får lønn med halv skatt i november isteden for desember, de jobber vel så mye overtid som de kan for å få litt ekstra penger NAV har halv skatt i desember! Både til egne ansatte og utbetalinger til klienter.
Rosalie Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 Mange som får lønn med halv skatt i november isteden for desember, de jobber vel så mye overtid som de kan for å få litt ekstra penger Samme når man jobber mye, må man betale like mye skatt. Og man betaler vanlig skatt på overtid. Men til saken: En del NAV-kontorer har nok såpass stor backlog nå at de ansatte jobber overtid for å komme oppå igjen, ja.
Gjest What? Skrevet 29. oktober 2009 #7 Skrevet 29. oktober 2009 Ok. Jeg forsøkte å ringe opp igjen i dag, men fikk ikke svar. Så jeg får vel bare prøve igjen. Skal tro hva skapningen vil...
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #8 Skrevet 29. oktober 2009 Meg ringte han for å opplyse meg om at jeg må sende meldekort fra mars neste år på grunn av at stønaden endrer navn. Og for å spørre om jeg ville ha meldekort i posten eller sende elektronisk. Jeg har sendt elektronisk lenge allerede. Trondheim sentrum dette, da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå