Gå til innhold

Kvinner med hår nedentil

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er en mann med en litt merkelig problemstilling. Saken er den at jeg alltid har likt kvinner med behåring nedentil, men det virker som om de fleste kvinner tror at "alle" menn kun liker glattbarberte jenter, det er selvfølgelig ikke sant.

Så her er saken; hvis en mann dere er sammen med spør om dere kan beholde hvertfall noe av håret, ville dere trodd at han sa det bare for å være grei dersom han var glattbarbert selv?

For det er det som har skjedd tidligere, at sexpartnere har trodd at jeg bare likte velfriserte jenter siden jeg er det selv. Prøvde å forklare at det at jeg er glatt selv kun dreide seg om min egen personlige preferanse når det gjelder meg selv og ikke om hvordan jeg ønsker at jenta skal være, men tror ikke dette gikk inn.

Hvordan ville du som jente reagert på det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bryr meg fint lite om hvor mye hår jeg har nedentil.

Hender jeg barberer bort alt, men stort sett så lar jeg det väre.

Om han liker å väre glattbarbert selv er opp til han.

Om han spurte meg om jeg kunne barbere meg nedentil oftere, så ville jeg nok gjort det for hans skyld, eller motsatt om det hadde värt saken.

Skrevet

Jeg liker ikke å være glatt selv, barberinga gjør jeg mest for min egen del. Dersom han har preferanser skal jeg selvfølgelig høre på det, men her i gården blir det aldri servert ribba høne :ler:

Skrevet

Jeg personlig ville aaaldri spart ut mer enn hva jeg har pga det jeg trives med på meg selv.

1. Det er blitt kullsvart

2. Det er ekkelt å ta på, jeg synes generelt kjønnshår er det

3. Det ser mindre pent ut, på meg

4. Det føles mer uhygeniesk ut, selvom det ikke nødvendigvis er det

Men ribbet høne blir det aldri her heller :fnise:

Om min mann hadde sagt han tente på mer hår, hadde jeg bare måtte beklagd. Det vil ikke skje. Men det er veldig fint å få vite sånt.

Best å være frempå på det emnet, det kan vel egentlig lett misforstås.

Skrevet
Jeg personlig ville aaaldri spart ut mer enn hva jeg har pga det jeg trives med på meg selv.

1. Det er blitt kullsvart

2. Det er ekkelt å ta på, jeg synes generelt kjønnshår er det

3. Det ser mindre pent ut, på meg

4. Det føles mer uhygeniesk ut, selvom det ikke nødvendigvis er det.

Akkurat samme her. Jeg er rett og slett ikke komfortabel med å la være å barbere meg. Mannen har hintet frampå at han er nysgjerrig på hvordan det hadde sett ut på meg, men jeg nekter å la det gro villt. :sjenert:

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg hadde ikke i min villeste fantasi noen gang latt det gro fritt nedentil.. jeg er lykkelig som nakenhøne og hadde ikke endret på det selv om kjæresten min hadde sagt noe annet.

Liker ikke kjønnshår, syns det er ekkelt og turn off.

Skrevet

Så du skal være glatt fordi det er det du liker, og hun skal være behåret... fordi det er det du liker? :klø:

Sorry, er for at både mannen og jeg skal kunne liker hverandres underliv, samtidig som vi selv skal være komfortable med det, men det får da være grenser for hvor mye du skal bestemme. Om hun liker/hadde likt kjønnshår, hadde du da beholdt det? I så fall er det greit, men om ikke, håper jeg du ser at det blir litt skjevt.

Skrevet
jeg hadde ikke i min villeste fantasi noen gang latt det gro fritt nedentil.. jeg er lykkelig som nakenhøne og hadde ikke endret på det selv om kjæresten min hadde sagt noe annet.

What she said.

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

I Agree...

Skrevet

Det spørs hvor mye som du tenker på med behåring. Jeg hadde nok ikke gått med på å la det gro villt, men en trimmet trekant i steden for å barebere bort allt hadde kunne latt seg gjøre :)

Skrevet

jeg pleier stort sett og ta alt. men om sambo hadde ville jeg skulle ha litt. en stripe eller mer så kunne jeg det. men leppene måtte jeg ha barbert for det er lite sexy. og jeg hadde ikke latt det bli en dott. men litt hår som alikevel er frisert er fint det. bare ikke for mye. så får han gjøre som han vil, men ville nok sakt fra om jeg var missfornøyd.

Skrevet

Jeg synes fullbarbert er noe av det styggeste som finnes. På både menn og kvinner.

Gjest Gjest_Liz_*
Skrevet
Jeg synes fullbarbert er noe av det styggeste som finnes. På både menn og kvinner.

Åh, jeg trodde jeg var helt alene i verden om å mene dette. :sukk:

Skrevet

Enig med dere. Mulig dette har noe med alder og gjøre også? Jeg er 37 og er vant til at det skal være hår nedentil. Velfrisert selvsagt for min egen del. Men eksmannen var nok aldri i nærheten av utstyret sitt med hverken saks eller høvel.

Når jeg stiftet nye bekjentskap til menn ble jeg overrasket over tingenes tilstand, for å si det sånn. En mann uten hår lissom. :klø:

Skrevet

:klem:

Enig med dere. Mulig dette har noe med alder og gjøre også? Jeg er 37 og er vant til at det skal være hår nedentil. Velfrisert selvsagt for min egen del. Men eksmannen var nok aldri i nærheten av utstyret sitt med hverken saks eller høvel.

Når jeg stiftet nye bekjentskap til menn ble jeg overrasket over tingenes tilstand, for å si det sånn. En mann uten hår lissom. :klø:

Jeg er i slutten av 20-årene, men jeg tror det er en holdning/verdi-greie. Eller i min bok, mangel på holdninger og verdier :ler:

Problemet for min del, er at jeg ikke klarer å la være å le.. :sjenert: Sorry, men jeg synes det ser helt dust ut! Spesielt hvis man har veiviser :skratte:

Skrevet

Uff menn som er barbert er helt helt turn off.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...