Gjest Gjest_Mandarin_* Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg bare lurer. For hver gang dette blir tatt opp i vennekretsen (blant oss som har hatt samme kjæresten en stund) begynner det nesten alltid med: "Ganske ofte. Kanskje tre, fire ganger i uka..." Men så kommer det ofte fram at "Ja... Vi er inne i en tørkeperiode nå med all oppussing og sånn..." Så jeg lurer: Hvor ofte har du sex med partneren din og hvor lenge har dere vært sammen. Selv har jeg vært med samboern min i snart 7 år og vi har i snitt sex 1,5 ganger i uka. Og det er jeg i grunn fornøyd med. Alt og alle skal ha det til at man skal ha sex daglig og overalt! Men vikreligheten min er ikke sånn. Er din?
Gjest Marlo Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Aner ikke hva det blir i snitt jeg. Det går litt opp og ned alt ettersom hvor mye han har å gjöre på jobben og hvor sliten jeg er i kroppen eller om jeg har mye smerter. Til "vanlig" så vil jeg tro vi har sex rundt 4-5 ganger i uka, men som sagt, det kan gå perioder hvor vi ikke har sex i det hele tatt (en uke nå og da)
Gjest Emmanuelle Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Litt OT, men jeg har en kompis som mener det er obligatorisk med sex hver dag. Han blir sint om han og samboeren sitter og ser tv og det ikke blir noe på han. Sitat :" om jeg vil snakke så drar jeg heller til kompiser" og "hva er vitsen med dame om man ikke kan ha sex hele tiden?" Da jeg hadde samboer var det opp og ned, noen ganger så mye som 10 ganger i uka, og noen ganger kun et par ganger. Nå er det ytterst sjeldent, siden vi er i avstandsforhold.
Gjest Gjest_Mandarin_* Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Aner ikke hva det blir i snitt jeg. Det går litt opp og ned alt ettersom hvor mye han har å gjöre på jobben og hvor sliten jeg er i kroppen eller om jeg har mye smerter. Til "vanlig" så vil jeg tro vi har sex rundt 4-5 ganger i uka, men som sagt, det kan gå perioder hvor vi ikke har sex i det hele tatt (en uke nå og da) Og hvor lenge har dere vært sammen? De første åra hadde vi jo sex omtrent daglig. Og i perioder flere ganger daglig. Men så dabbet det sakte men sikkert av... Men sexen er bedre. Handler kanskje mer om kvalitet i stedet for kvantitet nå...?
Gjest Nuperelle Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 Litt OT, men jeg har en kompis som mener det er obligatorisk med sex hver dag. Han blir sint om han og samboeren sitter og ser tv og det ikke blir noe på han. Sitat :" om jeg vil snakke så drar jeg heller til kompiser" og "hva er vitsen med dame om man ikke kan ha sex hele tiden?" Da jeg hadde samboer var det opp og ned, noen ganger så mye som 10 ganger i uka, og noen ganger kun et par ganger. Nå er det ytterst sjeldent, siden vi er i avstandsforhold. Han er jo helt koko! Han hadde jeg dumpa!Kompisen din altså! Fordelen med avstandsforhold er at det blir mye deilig sex når dere først ses! Jeg er singel så sex går i perioder gitt.
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 Da jeg var samboer : 1-5 ganger pr uke,varierte veldig alt etter hvor travelt vi hadde det,dagsform osv
~white lady~ Skrevet 28. oktober 2009 #7 Skrevet 28. oktober 2009 Vi har vært sammen i snart 6 år, og er vel mer venner enn kjærester. har sex et par ganger i måneden...
Passelat Skrevet 28. oktober 2009 #8 Skrevet 28. oktober 2009 Da jeg var samboer : 1-5 ganger pr uke,varierte veldig alt etter hvor travelt vi hadde det,dagsform osv Henger meg på denne.. variere veldig Noen ganger ofte, andre ganger litt sjeldnere, pga ting som kommer i veien
felgen Skrevet 28. oktober 2009 #9 Skrevet 28. oktober 2009 Vi er i avstandsforhold, men har stort sett sex flere ganger om dagen når vi først er sammen. Men snittallet blir jo lavt da.
Gjest r0za Skrevet 28. oktober 2009 #10 Skrevet 28. oktober 2009 (endret) 1-2 dager pr uke pga jobben hans og fordi jeg er i en periode hvor sexlysten er lik null vært sammen i litt over 2 år. Endret 28. oktober 2009 av r0za
Gjest Gjest_mmann_* Skrevet 28. oktober 2009 #11 Skrevet 28. oktober 2009 etter 15år er det ca 1gang i uka i snitt. Hu sliter endel med sårhet og uregelmessig menstrasjon og da begrenser det seg endel ja...
Gjest Gjest_P_* Skrevet 28. oktober 2009 #12 Skrevet 28. oktober 2009 Veldig uregelmessig her også. Pga pendling. Fra 3-4 ggr i uka til en gang i måneden. Snittet i hjemmeperioder ligger vel litt i overkant av en gang i uka. Etter 22 år.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #13 Skrevet 28. oktober 2009 Minst to ganger i uka, ofte tre. Han jobber borte så da stopper det seg selv den tiden han er borte. Gift ti år.
Gjest Purple Haze Skrevet 28. oktober 2009 #14 Skrevet 28. oktober 2009 Avstandsforhold, vi har vært sammen 1,5 år, og har sex minst en gang om dagen når vi er sammen. Men klart snittet blir lavt når vi ikke ses mer enn kanskje 10-12 dager i måneden. Men snart blir vi samboere, så det blir spennende å se hvordan frekvensen blir da. Vi har ganske lik sexlyst, så jeg tipper vi nok kommer til å holde koken ganske bra som samboere også
Suzy Skrevet 28. oktober 2009 #15 Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Vi ses bare i helgene og det varierer hvor mye vi orker og klarer på en helg, men mellom tre og seks ganger kanskje? Endret 28. oktober 2009 av Suzy
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #16 Skrevet 28. oktober 2009 Da vi var kjærester: Ca. tre ganger i uka. Etter at vi ble samboere: Ca. en gang i uka. Det er liksom ikke så stas når man kan hele tiden...
Gjest Jente-20år Skrevet 28. oktober 2009 #17 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg og kjæresten er bare med hverandre i helgene, da vi går på skole i hver vår by. Vi har sex ca. 1-3 ganger i løpet av helga. Vært sammen i 4 år.
Gjest Gjest_Mandarin_* Skrevet 28. oktober 2009 #18 Skrevet 28. oktober 2009 Henger meg på denne.. variere veldig Noen ganger ofte, andre ganger litt sjeldnere, pga ting som kommer i veien Jeg vil vite sammenhengen, om noen, med varihet! Hvor lenge!?
fin_bil Skrevet 28. oktober 2009 #19 Skrevet 28. oktober 2009 vaneligvis 4-5 ganger i uka, men det kommer jo uker når det blir litt midre eller mer. Men nå har vi bare vært sammen i 1 1/2 år .
Gjest Gjest_Mandarin_* Skrevet 28. oktober 2009 #20 Skrevet 28. oktober 2009 Da vi var kjærester: Ca. tre ganger i uka. Etter at vi ble samboere: Ca. en gang i uka. Det er liksom ikke så stas når man kan hele tiden... Det er noe der jah...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå