Gjest datter Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Faren min fyller 59 år om et par uker - og han er plent umulig å kjøpe gave til. Han er glad i å fiske på havet, en handyman av dimensjoner, og liker å pusle på hytta og gå i fjellet. Og; han har alt han trenger og ønsker seg. I tillegg er han glad i kaffe og toyota :gjeiper: Noen som har artige forslag? Alt av verktøy, fiskeutstyr, turtøy og -utstyr og alt sånt har han mer enn nok av dessverre. Film, musikk og bøker er ikke så veldig interessant. Takk for hjelpen
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Faren min fyller 59 år om et par uker - og han er plent umulig å kjøpe gave til. Han er glad i å fiske på havet, en handyman av dimensjoner, og liker å pusle på hytta og gå i fjellet. Og; han har alt han trenger og ønsker seg. I tillegg er han glad i kaffe og toyota :gjeiper: Noen som har artige forslag? Alt av verktøy, fiskeutstyr, turtøy og -utstyr og alt sånt har han mer enn nok av dessverre. Film, musikk og bøker er ikke så veldig interessant. Takk for hjelpen Pysj? Vin? Billetter til noe? Hytteblad?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Faren min fyller 59 år om et par uker - og han er plent umulig å kjøpe gave til. Han er glad i å fiske på havet, en handyman av dimensjoner, og liker å pusle på hytta og gå i fjellet. Og; han har alt han trenger og ønsker seg. I tillegg er han glad i kaffe og toyota :gjeiper: Noen som har artige forslag? Alt av verktøy, fiskeutstyr, turtøy og -utstyr og alt sånt har han mer enn nok av dessverre. Film, musikk og bøker er ikke så veldig interessant. Takk for hjelpen Hva med et lekkert fenalår (finnes i spesialforretninger, men jeg vet jo ikke hvor du bor) og en dertil fin flaske norsk aquavit?
Gjest TS Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Pysj? Vin? Billetter til noe? Hytteblad? Han bruker ikke pysj (såvidt jeg vet) og drikker vin bare om han "må". Vet ikke hva dette "noe" skulle være billetter til, han er ikke så glad i sånt heller Hytteblad har han og mamma abonnert på i alle de år. Hva med et lekkert fenalår (finnes i spesialforretninger, men jeg vet jo ikke hvor du bor) og en dertil fin flaske norsk aquavit? Vet du, dette var en veldig god ide! Pappa er glad i sånn slags mat, og aquavit også. Det som er litt dumt er at jeg må sende det i posten..
Gjest TS Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 Glemte; tusen takk for bidrag, keep'em coming!
pantertante Skrevet 31. oktober 2009 #6 Skrevet 31. oktober 2009 Fenalår har vi flere ganger gitt,med stort hell,til godt voksne som har "alt". Også kurver med godsaker i. Hva med å overføre penger til din mor,så kan hun besørge det for deg? Så sender du et gratulasjonskort til henne som hun legger ved gaven fra deg.Dermed står du mye friere i forhold til hva du bestemmer deg for.
Miko Skrevet 31. oktober 2009 #8 Skrevet 31. oktober 2009 Spiller han golf? For da er det bare å finne enten noe nyttig golfutstyr- eller klær.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå