Gjest Emmanuelle Skrevet 28. oktober 2009 #1 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg har kjøpt meg en mørkelilla knappekjole fra H&M. I tillegg har jeg kjøpt verdens kuleste røde leppestift, men er litt usikker på om dette blir krasj om jeg bruker det sammen? Jeg har mørkt hår og mørke øyne, og ansiktet mitt tåler endel sminke, men er usikker på denne kombinasjonen. Noen med erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 28. oktober 2009 #2 Del Skrevet 28. oktober 2009 Höres ikke helt bra ut for å väre ärlig. Men det kan jo hende det går... jeg ser jo bare for meg de nyansene i mitt hode...de virkelige nyansene kan jo väre noe anderledes. Men rödt og lilla sammen pleier jeg å holde meg langt unna så langt det går iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 28. oktober 2009 #3 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg synes rødt og lilla passer fint sammen jeg, hvertfall hvis lillafargen er dyp. Er mer skeptisk til leppestift. Men det er jo en annen sak :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Vanessa_* Skrevet 28. oktober 2009 #4 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg tror jeg heller ville valgt å markere øynene, dersom du skal på fest er jo smokey eyes en klassiker. Dersom du er glad i eyeliner og farge på øynene har The Body Shop en kjempefin metallisk lilla eyeliner. Den skifter mellom å se lilla og sort ut avhenging av lys og vinkel. Dersom du skal markere øynene er det nok best å gå for mer nøytrale lepper, enten en gloss eller en leppestift i ca samme farge som leppene er naturlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 28. oktober 2009 #5 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) ja, jeg har vurdert å ta øynene i stedet, men det er noe jeg alltid gjør. Jeg skal på date med kjæresten min, har ikke sett ham på 4 uker, så jeg vil gjerne se stilig ut Jeg prøvde det sammen i går, og jeg synes ikke det så ille ut, ga litt mer struktur til ansiktet. Men så er det den hersens usikkerheten da... Endret 29. oktober 2009 av Emmanuelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 29. oktober 2009 #6 Del Skrevet 29. oktober 2009 Syns det hørtes fint ut jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtra_lilje Skrevet 29. oktober 2009 #7 Del Skrevet 29. oktober 2009 Litt OT.. men har du link til den kjolen? er på jakt etter en lilla kjole selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 29. oktober 2009 #8 Del Skrevet 29. oktober 2009 http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=...&shoptype=S nest siste på side 6. Men fargen er dyp lilla, ikke blå altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #9 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg synes lilla og rødt er veldig fint sammen. Rød leppestift er veldig stilig på enkelte, men grusomt på andre. Jeg kan f.eks. ikke bruke det uansett hva jeg har på meg, det kler meg rett og slett ikke. Men, om du kler det så tror jeg helt klart det kan være fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå