Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg føler at vi er lenger på besøk når vi er å besøker hans familie enn når vi besøker min. Og det er alltid han som vil dra. Jeg skulle ønske han koste seg like mye hos mine foreldre
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Det blir aldri det samme å besøke dine foreldre, som han har kjent i noen måneder eller noen få år, mot å besøke hans foreldre som han har kjent hele livet. Du kan si at du gjerne vil bli litt lenger hos foreldrene dine når dere er der og så kan du av og til besøke dem alene, uten ham. Det vil de helt sikkert synes er hyggelig.
Gjest salma Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Hvis dere har vært sammen kort tid, kan det jo hende det endrer seg etter hvert som han blir bedre kjent med dem. Hvis dere har vært sammen en god stund, er det vel et fint alternativ å besøke dem alene?
Jade Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Det er alltid kjekkere å besøke sine egne foreldre enn å besøke kjæresten sine foreldre. Sånn er det bare. Foreldrene har man hatt siden man var født. Jeg er glad i svigerforeldrene mine, og jeg stortrives når jeg er på besøk hos dem. Men jeg ville mye heller vært hos mine foreldre hvis jeg kunne velge! Endret 29. oktober 2009 av Jade
Strix Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 Det er ikke alltid nødvendigvis sånn at en orker flere timer hos sine egne enn hos svigers. Men for mange vil det være mer naturlig at det er sånn, absolutt, jeg har det sånn selv, men min mann er motsatt og det er jo veldig koselig for meg. Du kan vel si at du vil være lengre hos dine foreldre når du er der, og se om han orker det også. Ellers kan du jo dra dit alene...
Gjest ts Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 Takk for gode svar! Det hjelper å få litt syn utenfra Sambo er ikke så veldig sosial av seg, noe jeg er. Nå er det ikke slik at jeg har tatt tiden når vi er hos våre foreldre så det kan jo hende jeg føler vi er lengere hos han enn hos mine siden jeg selv liker "best" å være hos mine foreldre selv om mine svigerforeldre er topp Dessuten har jeg større familie (utover foreldre selvsagt) enn han så samlet sett tilbringer vi nok mer tid med min familie enn hans.. Men det er rart det der hvordan man liker å være hos sine egne
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. april 2010 #8 Skrevet 10. april 2010 Min mann skyr faren min, og jeg er pappajente. Vær glad din i det hele tatt vil møte foreldrene dine.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2010 #10 Skrevet 11. april 2010 Mente å skrive "noen andre som har syn på dette"
Gjest Glør Skrevet 11. april 2010 #11 Skrevet 11. april 2010 Det er alltid kjekkere å besøke sine egne foreldre enn å besøke kjæresten sine foreldre. Sånn er det bare. Det er da ingen automatikk i det. Samboeren min trives mye bedre hos mine foreldre, enn med hans familie, fordi familien min er mye mere "easy going" og ikke forventer en haug med ting av oss. Heldigvis har vi begge ganske likt syn, og prioriterer deretter. Hvis ett par er uenig om hvilke foreldre som skal prioriteres må man jo kompromisse litt, så da må du snakke med typen om det. Selv om jeg ikke er kjempebegeistret for hans familie ville jeg jo selvsagt tilbrakt lik tid der, dersom det hadde vært viktig for han.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2010 #12 Skrevet 19. september 2010 Min mann skyr faren min, og jeg er pappajente. Vær glad din i det hele tatt vil møte foreldrene dine. Oi, hvordan takler du dette da?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #13 Skrevet 19. september 2010 Normlat sett så foretreker man sine egen foreldre fram for andre foreldre. Jeg tror nok også at du liker deg bedre oss dine foreldre en oss hans.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2010 #14 Skrevet 19. september 2010 Jeg liker ikke å være kjempelenge på besøk hos verken mine eller hans foreldre, men i hyggelig selskap går tiden fort. Enten hos mine eller hans... Er som regel jeg som blir utålmodig etterhvert, mens han godt kunne vært lenger både her og der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå