Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2002 #1 Del Skrevet 24. april 2002 Hei . er en jente på 18 år som egentlig er litt redd for å forelske meg igjen. har ahtt kjærlighetssorg flere ganger og det har vært så ille at jeg har prøvd å ta mitt egent liv. er sammen med en gutt nå. vi har ikke vært sammen så lenge.. jeg er vikrelig glad i han. han sier han er glad i meg først. han sa det til meeg først ogsså. det har jeg ikke opplevd før. de andre forholdene jeg har hatt har vart i kanskje maks 3 måneder, men herregud så glad jeg har blitt i personen, seelv om jeg kanskje innerst inne vet vi ikke alltid har hatt så mye til felles. det er alltid de som har slått opp med meg. har ikke gjort noe galt, men tar det kanskje for seriøst. vil ikke være sammen med mange. men finne den rette. 2 ganger har kjærlighetssorgen min tatt overhånd. jeg har sagt jeg har vært gravid for å prøve å holde på han, prøvd å ta selvmord osv. har så dårøig samvittighet. og vet det gjør det bare enda være. kunne jo bare akseptert alt, men det klarte jeg ikke. Så i dette forholdet jeg har nå vil jeg bare være sikker på at jeg er meg selv, og ikke gjør noe sånt igjen. vil være lykkelig uten å være falsk for å holde på noen. håper bare noen av dere forstår, og kanskje har vært i samme situasjon. en feil jeg også kanskje har gjort er å ligge med de ganske tidlig. vil egentlig vente til jeg føler meg trygg., men da er jeg redd de ike vil ha meg. og vet jo da at de ikke er bra nok for meg hvis de bare vil ha sex. men han jeg er sammen med nå sier han ikke tener på det i det hele tatt. han venter til jeg vil. hvor lenge burde man vente egentlig, for å ikke gjøre samme feilen med sex? har spurt han mye hva han føler for meg, og om han er seriøs osv. men vil heller ikke spørre for mye. da tror han kanskje jeg er usikker og da blir vel han også usikker selv. har også fortalt kjæresten jeg hadde før at jeg hadde blitt fvoldtatt.. vet ikke hvorfor jeg gjorde det... alt gikk ganske bra genetlig. tror det er bare for at han skulle syntes synd på meg. og jeg vil absolutt IKKE gjøre dette til han jeg har nå. han er jeg virkelig forelsket i. vil ha et forhold på ærlighet. tror ikke det er vanskelig for meg. men vet ikke så mye akuratt nå. er så frustrert. har også ofte sagt at jeg elsker de 2 siste jeg var sammen med. kanskje ikke det er så lurt så tidlig. burde jeg vente til han sier det først. håper noen vil svare. klem fra en lykkelig men litt frustrert jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2002 #2 Del Skrevet 29. april 2002 Heisann. Ja jeg må innrømme at du høres temmelig frustrert ut. Du har gjort en del feil, men du må ikke tenke på disse tingene... ikke la de gi deg dårlig samvittighet.Jeg er sikker på at du er ei flott jente men som trenger kjærlighet. Fortiden er fortid. Jeg syns du skal vente med sex så lenge du ikke er sikker på kjæresten din (eller deg selv) Jeg vet at du leter etter svar, og vil at kjæresten din skal si at du er svaret på alle hans ønsker. Men dette kan du ikke spørre om, eller mase om. Du må la ham få tid til å bli gla i deg. etter en stund vil du vite at han elsker deg og at du betyr mye for ham. Jeg synes du skal vente til han sier "jeg elsker deg", da vil du ikke være for raskt ute liksom... Ønsker deg lykke til. Håper du får det flott med kjæresten din.Bare ta tiden til hjelp og så ser du at alt blir i orden. Klem fra lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2002 #3 Del Skrevet 7. mai 2002 Hei Tror du trenger hjelp, noen å snakke med. Det virker som at den kjærligheten og tryggheten du trenger må du få fra kjærester. Det blir feil på den måten at de ikke kan være ansvarlig for din lykke, bare bidra til den. Tryggheten du leter etter må du hvertfall delvis finne i deg selv. Hadde samme "problem", slet nesten ut kjæresten min fordi jeg aldri fikk nok oppmerksomhet/omsorg (syntes jeg). Du skal ikke nøye deg med lite, men en mellomting. Ikke ha sex før du har overskudd til å gi, slik at du ikke bare har sex for å få noe. (du gir noe uansett, men hvis du ikke har overskudd går du i minus). Håper du skjønner hva jeg mener... Bruk venner / familie også, ikke vær redd for å ta plass i andres liv. Hilsen Hege-Marie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2002 #4 Del Skrevet 7. mai 2002 Love hurts! ....det er mi erfaring også...... eg er også redd for å forelske meg, binde meg... ...men er håpar at eg ein dag kan få oppleva den store kjærleiken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå