Gå til innhold

Single og har ikke hatt sex på en stund

Gjest singel

Anbefalte innlegg

Gjest dama som får bra ons
Uff.. Kjenner meg igjen!

Jeg klarer meg ganske bra alene også, men nå har jeg begynt å bli litt desp etter litt elskov. Tross alt 3år siden sist.. :klø:

Vet ikke hva det er med sjekking på byn, men jeg får det ALDRI til.. Opplever aldri en "normal" type prøver seg, det er bare sånne fæle overfulle, illeluktende og slaskete typer. Og da er det bedre å la være..

Er ikke engang interessert i et forhold nå, vil bare ha litt midlertidig lovin ;)

Men vurderer nesten å la være å dra ut på sånne typiske nattklubber, for jeg drar nesten alltid hjem mer desp og lei enn det jeg var tidligere :bond:

Tror du må bli med meg en tur på byen jeg:) Jeg har aldri dratt hjem med en fyr som ikke har sett bra ut :) Imponerer venninnene mine når jeg treffer fyrer på byen. Og kun en gang har jeg fått dårlig sex. Jeg har også et par pulevenner, og vi er helt enige om spillereglene. Så det funker fint.

Nettet funker ikke for meg, for der må jeg pule meg nedover om jeg skal ha noe... På byen puler jeg meg oppover:) (her snakker vi selvsagt utseende) Og det passer meg bra, siden jeg ikke er ute etter forhold. I hvertfall ikke akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff.. Kjenner meg igjen!

Jeg klarer meg ganske bra alene også, men nå har jeg begynt å bli litt desp etter litt elskov. Tross alt 3år siden sist.. :klø:

Vet ikke hva det er med sjekking på byn, men jeg får det ALDRI til.. Opplever aldri en "normal" type prøver seg, det er bare sånne fæle overfulle, illeluktende og slaskete typer. Og da er det bedre å la være..

Er ikke engang interessert i et forhold nå, vil bare ha litt midlertidig lovin ;)

Men vurderer nesten å la være å dra ut på sånne typiske nattklubber, for jeg drar nesten alltid hjem mer desp og lei enn det jeg var tidligere :bond:

Kan ikke du prøve deg/ ta initiativ overfor en som du syns ser og virker normal da?? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du må bli med meg en tur på byen jeg:) Jeg har aldri dratt hjem med en fyr som ikke har sett bra ut :) Imponerer venninnene mine når jeg treffer fyrer på byen. Og kun en gang har jeg fått dårlig sex. Jeg har også et par pulevenner, og vi er helt enige om spillereglene. Så det funker fint.

Nettet funker ikke for meg, for der må jeg pule meg nedover om jeg skal ha noe... På byen puler jeg meg oppover:) (her snakker vi selvsagt utseende) Og det passer meg bra, siden jeg ikke er ute etter forhold. I hvertfall ikke akkurat nå.

Hehe, ja du skulle lært meg alle triksene og sånt! :lur:

Det er akkurat det jeg ser etter nå også, er lite interessert i faste forhold fordi det passer dårlig akkurat nå..

Jeg syntes faktisk byen er det vanskeligste stedet å finne noen. Men det kommer selvfølgelig litt ann på om man har vært på vorspiel tidligere og om man kjenner mange bekjente på utestedet.. Men som ny i en storby uten å kjenne mange er det vanskelig.

Noen gode startlinjer du pleier å bruke for å sjekke de opp med? (Obs, liker ikke typiske sjekkereplikker! :snurt: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du prøve deg/ ta initiativ overfor en som du syns ser og virker normal da?? :popcorn:

De gangene jeg prøvd det har det alltid gått rett vest, så jeg føler selvtilliten er litt avtatt.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Surra_*

Burde ikke være så alt for noe stort problem - antar at du ikke er så alt for haugggammel? Eller ser ut som heksen Madam Mim?

Hvor treffer folk hverandre nå - jo, internett vel! Opprett en profil et eller annet sted, og du er garantert diverse tilbud ganske snart.

Pule-tilbud kommer ofte fra gifte menn i diverse aldre, så dersom du ønsker kjæreste bør du avvise de som er i forhold. Men - det er bare å kjøre på via nettet, og du har sikkert en date ila.få dager - om ikke timer. Så må du selv vurdere vilke "tilbud" du vil takke ja til. Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde ikke være så alt for noe stort problem - antar at du ikke er så alt for haugggammel? Eller ser ut som heksen Madam Mim?

Hvor treffer folk hverandre nå - jo, internett vel! Opprett en profil et eller annet sted, og du er garantert diverse tilbud ganske snart.

Pule-tilbud kommer ofte fra gifte menn i diverse aldre, så dersom du ønsker kjæreste bør du avvise de som er i forhold. Men - det er bare å kjøre på via nettet, og du har sikkert en date ila.få dager - om ikke timer. Så må du selv vurdere vilke "tilbud" du vil takke ja til. Lykke til :-)

Heya:)

Er bare 23.

Når det gjelder nettdating så er jeg blitt varsom.. Har tidligere hatt mye hell med det, men sist jeg prøvde det møtte jeg på verdens største rasshøl.. Så jeg vet rett og slett ikke om jeg tør det mer..

Han skulle hente meg med bilen sin, så skulle vi leie film for å se den hos han. Da vi skulle inn til videosjappa, sa han hadde glemt lånekortet sitt, og presiserte at jeg skulle vente ved døra til han kom tilbake. Vel.. jeg ventet, ventet og ventet i 45min, men ingen kom. Og det var tydelig at han hadde ditcha meg :frustrert: Jeg prøvde så å ringe, sende mld og mail, men ingen svar.. Skulle gjerne gjort noe faenskap mot han som hevn, men jeg antar det er best å bare heve seg over det å komme seg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De gangene jeg prøvd det har det alltid gått rett vest, så jeg føler selvtilliten er litt avtatt.. :sukk:

Åja, huff! :troest: Sikkert bare hatt uflaks da, og jo mer man prøver jo lettere og tøffere blir man kanskje?

(Når det er sagt så er jeg ikke så flink til å prøve selv og tar eventuelle nederlag tungt. :ler: )

Heya:)

Er bare 23.

Når det gjelder nettdating så er jeg blitt varsom.. Har tidligere hatt mye hell med det, men sist jeg prøvde det møtte jeg på verdens største rasshøl.. Så jeg vet rett og slett ikke om jeg tør det mer..

Han skulle hente meg med bilen sin, så skulle vi leie film for å se den hos han. Da vi skulle inn til videosjappa, sa han hadde glemt lånekortet sitt, og presiserte at jeg skulle vente ved døra til han kom tilbake. Vel.. jeg ventet, ventet og ventet i 45min, men ingen kom. Og det var tydelig at han hadde ditcha meg :frustrert: Jeg prøvde så å ringe, sende mld og mail, men ingen svar.. Skulle gjerne gjort noe faenskap mot han som hevn, men jeg antar det er best å bare heve seg over det å komme seg videre.

Fyf...For en jævel!!!! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, huff! :troest: Sikkert bare hatt uflaks da, og jo mer man prøver jo lettere og tøffere blir man kanskje?

(Når det er sagt så er jeg ikke så flink til å prøve selv og tar eventuelle nederlag tungt. :ler: )

Fyf...For en jævel!!!! :sukk:

Mhm.. :sukk:

Det er akkurat det vettu, det er så lett å si at man skal bli tøffere og prøve mer, men å gjøre det er noe annet! Hehe.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm.. :sukk:

Det er akkurat det vettu, det er så lett å si at man skal bli tøffere og prøve mer, men å gjøre det er noe annet! Hehe.. :lol:

Jeg vet. Det er dessverre sånn. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå har jeg faktisk truffet en in real life som jeg har lyst å prøve å sjekke opp... merker jeg utsetter og utsetter det å ta initiativet. Vet ikke hvordan jeg skal takle det om jeg blir avvist... Huff. Hva gjør dere da, om dere går på en smell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Serpica har rett. OM kvinnene her inne sender PM til herrene, så vil en etter kjapp geografisk plassering plutselig ha en ONS raskere enn hva en kan si kake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Hva gjør dere da, om dere går på en smell?

Driter i det. 99% av alle forsøk er en "smell". En blir vandt til det og vet at verden ikke går under av en "smell". Som kvinne er sjangsen for en "smell" ekstremt mye lavere. I alle fall i form av ONS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Surra_*
Egentlig er nettet en ganske grei måte å finne masse nye potensielle elskere :fnise: det er nå min erfaring.

Absolutt en ok måte. En må selvfølgelig bruke sitt sunne bondevett og vurdere mennesker,slik en ellers vil gjøre, men utover det er det en veldig ok måte - uansett alder. (Idioter treffer en over alt, og selvfølgelig avtaler en aldri å treffes hjemme hos den ene den første gangen - det er jo ren idioti.) En bør kanskje være litt oppegående mellom øra og ikke være for naiv - det er iallefall en klar fordel for å vurdere andre mennesker - og potensielle elskere. Men elsker(e) kan det da lett bli :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driter i det. 99% av alle forsøk er en "smell". En blir vandt til det og vet at verden ikke går under av en "smell". Som kvinne er sjangsen for en "smell" ekstremt mye lavere. I alle fall i form av ONS.

Så det går ikke innpå deg i det hele tatt om noen ikke er interessert i deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Så det går ikke innpå deg i det hele tatt om noen ikke er interessert i deg?

Nei, egentlig ikke. For jeg forventer rett og slett at ingen har noen som helst form for interesse av meg. Jeg må rett og slett si at jeg blir like overrasket hver gang noen faktisk orker å bruke tid på meg :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...