Gå til innhold

Single og har ikke hatt sex på en stund

Gjest singel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest womenwomen
Klarer deg jo ikke alene da.

Og jeg har ikke noen tro på at kondom medfører 100% sikkerhet mot kjønnssykdommer.

Har alltid vært i forhold hele mitt liv . Kunn vært singel max kanskje 2 år siden jeg ble født ...

Nei - jeg trives ikke alene .Men klarer meg bra alene .2 forskjellige ting det vet du .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid vært i forhold hele mitt liv . Kunn vært singel max kanskje 2 år siden jeg ble født ...

Nei - jeg trives ikke alene .Men klarer meg bra alene .2 forskjellige ting det vet du .

Forsåvidt, men du kan ikke påstå at du klarer deg bra alene når du aldri har vært det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Forsåvidt, men du kan ikke påstå at du klarer deg bra alene når du aldri har vært det.

Ok . Skal innrømme det da . Må ha en MANN for å trives . Fornøyd nå Steinar ?

Ja dere menn er viktige for oss kvinner , selvfølgelig ! Livet er kjedlig uten dere .

Jeg lever for dere . Slik som dere lever for meg : )

Jeg har ikke sjangs å klare meg uten en mann .

Er du fornøyd nå !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok . Skal innrømme det da . Må ha en MANN for å trives . Fornøyd nå Steinar ?

Ja dere menn er viktige for oss kvinner , selvfølgelig ! Livet er kjedlig uten dere .

Jeg lever for dere . Slik som dere lever for meg : )

Jeg har ikke sjangs å klare meg uten en mann .

Er du fornøyd nå !

Det er aldri bra å være avhengig av andre. Det beste er at du sørger for at du kan klare deg alene også - på alle måter. Den tid kan komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Det er aldri bra å være avhengig av andre. Det beste er at du sørger for at du kan klare deg alene også - på alle måter. Den tid kan komme.

Jeg ender aldri opp alene . Forde jeg vil ikke det selv og aksepterer det ikke .Fullstendig galskap å være 30 og alene - om man ikke trenger det .

Jeg er max utadvendt og kontaktsøkende person når jeg er singel , folk SER MEG - jeg finner alltids noen på utelivet .Om jeg skulle bli alene - finner jeg en ny . Forde jeg vil det selv . Man ligger som man reder selv Steinar !

Er du lei av å være alene Steinar ? Da foreslår jeg at du begynner å gå ut i helgene( hver eneste helg ) å ta kontakt med folk , ha det hyggelig over en pils - og kanskje ender du opp med en ny " date " ...om du viser intresse og initiativ selv . Er ikke vanskeligere enn det . Oppsøk det du vil ha . Ønsker deg lykke til ! Livet er spennende og fullt av nye muligheter . Om man klarer å oppsøke dem selv .

PS ! Du må ikke klare deg alene Steinar ! Er opp til deg det hva du gjør med livet ditt .

Gå ut på byen og kos deg . Vær sosial og snakk med damer . Det klarer du fint !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ender aldri opp alene . Forde jeg vil ikke det selv og aksepterer det ikke .Fullstendig galskap å være 30 og alene - om man ikke trenger det .

Jeg er max utadvendt og kontaktsøkende person når jeg er singel , folk SER MEG - jeg finner alltids noen på utelivet .Om jeg skulle bli alene - finner jeg en ny . Forde jeg vil det selv . Man ligger som man reder selv Steinar !

Er du lei av å være alene Steinar ? Da foreslår jeg at du begynner å gå ut i helgene( hver eneste helg ) å ta kontakt med folk , ha det hyggelig over en pils - og kanskje ender du opp med en ny " date " ...om du viser intresse og initiativ selv . Er ikke vanskeligere enn det . Oppsøk det du vil ha . Ønsker deg lykke til ! Livet er spennende og fullt av nye muligheter . Om man klarer å oppsøke dem selv .

PS ! Du må ikke klare deg alene Steinar ! Er opp til deg det hva du gjør med livet ditt .

Gå ut på byen og kos deg . Vær sosial og snakk med damer . Det klarer du fint !

At jeg skulle finne ei dame som passer meg ute på byen er praktisk talt umulig. Det hadde vært som å vinne i Lotto. Det blir bare masse prøving og feiling. Gidder jeg ikke. Fordelen med internett er at det vil være mulig å finne noen som passer i utgangspunktet.

I tillegg er jeg interessert i ei dame som ikke må ut på byen hele tiden. Da er ikke akkurat byen rette stedet å finne henne tenker jeg.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
At jeg skulle finne ei dame som passer meg ute på byen er praktisk talt umulig. Det hadde vært som å vinne i Lotto. Det blir bare masse prøving og feiling. Gidder jeg ikke. Fordelen med internett er at det vil være mulig å finne noen som passer i utgangspunktet.

I tillegg er jeg interessert i ei dame som ikke må ut på byen hele tiden. Da er ikke akkurat byen rette stedet å finne henne tenker jeg.

Hvis du har den A4 holdningen - tror jeg du vil bli singel LENGE !

Jeg har truffet ALLE mine menn i festlige sammenhenger og på byen i helgene .

Er jo DER folk er i sjekke modus - hvor de slapper mer av og nyter litt alkohol og ikke er sjenerte eller tilbakeholdne - som de kanskje er i det stressende hverdagslivet .Er nettopp der vanlige folk finner hverandre .Prøving og feiling - har jeg også gjordt , men man må ikke gi opp .

Hvis du ikke liker å gå ut å ta deg en pils - regner jeg med du er en ganske prippen & kjedelig fyr .

Selv om jeg liker å gå ut - er det ikke det samme som at jeg MÅ UT HELE TIDEN .. . dersom jeg er i et godt parforhold . Men mit forhold har skrantet en del og jeg er lei etter masse masse år .

Prøv å ikke vær helt A4 i dine holdninger og " døm " alle jenter som går ut på byen ...for å være slik i forhold også - å forstå at det er helt vanlige folk og single som går ut - for å søke , lete , etter en de kan få god kontakt & kjemi med og håper treffe en der ute - på byen . Noe veldig mange gjør også . Men en kan ikke regne med å få napp første kveld ...det kan ta tid , masse tid før en finner noen en bare " klikker " med ! Men som oftest finner man noen man liker - til slutt . Men du KAN IKKE sitte å gjemme deg vekk foran din PC i helgene . Da minker dine sjangser for å treffe noen i det " virkelige liv " .Livet er ikke i denne PC .... Det er der UTE blant folk , du må lete .Tror mange forblir ensomme - om de praktiserer kunn ensidig nett dating . Husk mange er skuffet over nett dating også .Mange useriøse der og . I det virkelige liv - kan du bedømme personen mye bedre ut fra afdferd og kroppsspråk .Dette kan ikke nett dating avsløre .Så syns det er merkelig du sverger til nett dating / flørt ! Hvor lenge har du holdt på med det nå ???

Tipper det går raskere å invitere noen på date - som du treffer ute på byen ...først .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har den A4 holdningen - tror jeg du vil bli singel LENGE !

Jeg har truffet ALLE mine menn i festlige sammenhenger og på byen i helgene .

Er jo DER folk er i sjekke modus - hvor de slapper mer av og nyter litt alkohol og ikke er sjenerte eller tilbakeholdne - som de kanskje er i det stressende hverdagslivet .Er nettopp der vanlige folk finner hverandre .Prøving og feiling - har jeg også gjordt , men man må ikke gi opp .

Hvis du ikke liker å gå ut å ta deg en pils - regner jeg med du er en ganske prippen & kjedelig fyr .

Selv om jeg liker å gå ut - er det ikke det samme som at jeg MÅ UT HELE TIDEN .. . dersom jeg er i et godt parforhold . Men mit forhold har skrantet en del og jeg er lei etter masse masse år .

Prøv å ikke vær helt A4 i dine holdninger og " døm " alle jenter som går ut på byen ...for å være slik i forhold også - å forstå at det er helt vanlige folk og single som går ut - for å søke , lete , etter en de kan få god kontakt & kjemi med og håper treffe en der ute - på byen . Noe veldig mange gjør også . Men en kan ikke regne med å få napp første kveld ...det kan ta tid , masse tid før en finner noen en bare " klikker " med ! Men som oftest finner man noen man liker - til slutt . Men du KAN IKKE sitte å gjemme deg vekk foran din PC i helgene . Da minker dine sjangser for å treffe noen i det " virkelige liv " .Livet er ikke i denne PC .... Det er der UTE blant folk , du må lete .Tror mange forblir ensomme - om de praktiserer kunn ensidig nett dating . Husk mange er skuffet over nett dating også .Mange useriøse der og . I det virkelige liv - kan du bedømme personen mye bedre ut fra afdferd og kroppsspråk .Dette kan ikke nett dating avsløre .Så syns det er merkelig du sverger til nett dating / flørt ! Hvor lenge har du holdt på med det nå ???

Tipper det går raskere å invitere noen på date - som du treffer ute på byen ...først .

Nei, jeg har ikke kommet i gang ennå engang. Har hatt et jævla styr med et kvinnfolk i lang tid. Vanskelig å komme noen vei fremover da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Nei, jeg har ikke kommet i gang ennå engang. Har hatt et jævla styr med et kvinnfolk i lang tid. Vanskelig å komme noen vei fremover da.

Ja men da har du jo et kvinnfolk i hvertfall . Bedre det enn ingen ! Syns du ho blir feil for dæ ? Hvorfor ser du etter noe annet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men da har du jo et kvinnfolk i hvertfall . Bedre det enn ingen ! Syns du ho blir feil for dæ ? Hvorfor ser du etter noe annet ?

Ja, noe særlig mer feil enn det surret der er det ikke mulig å få det. Men jeg har avsluttet det nå. Skal det skje noe positivt der nå så må det til et mirakel. The end. Livet går videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Ja, noe særlig mer feil enn det surret der er det ikke mulig å få det. Men jeg har avsluttet det nå. Skal det skje noe positivt der nå så må det til et mirakel. The end. Livet går videre.

Du er nå heldig som er singel . Tenk så spennende du kan ha det ? Om du vil .Fri til å flørte og date ...det er spennende ! Det mest gøye som finnes i livet nesten .Bli kjent med nye folk osv

Nyt det - så lenge det varer : ) Men sitt ikke hjemme i helgene ... det må jo være kjedelig .Gå ut å kos deg og treff folk mens du er ung enda .Bare tull å sitte inne hjemme alene .Det kan man gjøre når man blir 70 - 80 ...blir nok godt tid til det da : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Thess -Oslo

Treffer menn på jobb: Dater for tiden flere fra ulike avdelinger.

- Møter

- Konferanser

- Kurs

- Lunch i kantina

- Reiser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har dumpet ham da vet du....ikke spør og grav og sånt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har dumpet ham da vet du....ikke spør og grav og sånt da.

Feil. Alt er så vanskelig at jeg ikke ser noen annen utvei enn å gå hver sin vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_Sandra_*
Feil. Alt er så vanskelig at jeg ikke ser noen annen utvei enn å gå hver sin vei.

Tviler jeg på...det er svært, svært sjelden at manne tar initiativet til å gå. Menn bare blir og lar det skure og gå, også tror de at alt blir bra igjen bare de lar det være i fred. Tåpelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler jeg på...det er svært, svært sjelden at manne tar initiativet til å gå. Menn bare blir og lar det skure og gå, også tror de at alt blir bra igjen bare de lar det være i fred. Tåpelig.

Ja, jeg er en svært, svært sjelden mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. Kjenner meg igjen!

Jeg klarer meg ganske bra alene også, men nå har jeg begynt å bli litt desp etter litt elskov. Tross alt 3år siden sist.. :klø:

Vet ikke hva det er med sjekking på byn, men jeg får det ALDRI til.. Opplever aldri en "normal" type prøver seg, det er bare sånne fæle overfulle, illeluktende og slaskete typer. Og da er det bedre å la være..

Er ikke engang interessert i et forhold nå, vil bare ha litt midlertidig lovin ;)

Men vurderer nesten å la være å dra ut på sånne typiske nattklubber, for jeg drar nesten alltid hjem mer desp og lei enn det jeg var tidligere :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Jeg skjønner ikke hva dere gutta klager over hele tiden, for det er jo faktisk dere som feier over oss. Så for hver streite jente som får seg en ons er det jo også en gutt i bilde, ergo statistikken er ikke så begredelig som dere skal ha det til. Dra på Narvesen, kjøp deg ei kondompakke og gå å ta deg en pils så ordner det seg nok ;)

Det er fordi noen få menn feier over mange kvinner. Kvinner er så jævlig kresne (de vet jo at de får pult hvis de vil) at det er et forsvinnende mindretall av menn som faktisk får seg noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...