Gjest singel Skrevet 28. oktober 2009 #1 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hei jeg er singel og har egentlig ikke gjort noe særlig for å få meg noe, men i det siste har jeg savnet å ha sex. Hvor pleier dere å gå? Tips som kan garantere meg ONS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elwood Skrevet 28. oktober 2009 #2 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hei jeg er singel og har egentlig ikke gjort noe særlig for å få meg noe, men i det siste har jeg savnet å ha sex. Hvor pleier dere å gå? Tips som kan garantere meg ONS? Det avhenger av om du er mann eller kvinne. Er du kvinne er svaret som følger: Gå på omtrent et hvilket som helst utested en fredagskveld eller en lørdagskveld, sørg for å fikse litt på utseendet på forhånd. Så sant du ikke sitter alene i en krok men ved baren eller et annet sted der du blir sett så vil du få muligheten til en ONS i løpet av kvelden. Det er selvsagt ingen garanti for kvaliteten på mannen, om du får deg en ONS avhenger av hvor kresen du er. Er du mann er det verre. Det fins omtrent ingen annen måte en mann kan få seg et garantert ONS på enn ved å gå til en prostituert. Det har å gjøre med tilbud og etterspørsel. På byen er det veldig mange menn som kan tenke seg et ONS, men langt færre kvinner som har samme ønske, og da sier det seg selv at mange menn er nødt til å gå hjem med uforurettet sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vamp Skrevet 28. oktober 2009 #3 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg skjønner ikke hva dere gutta klager over hele tiden, for det er jo faktisk dere som feier over oss. Så for hver streite jente som får seg en ons er det jo også en gutt i bilde, ergo statistikken er ikke så begredelig som dere skal ha det til. Dra på Narvesen, kjøp deg ei kondompakke og gå å ta deg en pils så ordner det seg nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #4 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg skjønner ikke hva dere gutta klager over hele tiden, for det er jo faktisk dere som feier over oss. Så for hver streite jente som får seg en ons er det jo også en gutt i bilde, ergo statistikken er ikke så begredelig som dere skal ha det til. Dra på Narvesen, kjøp deg ei kondompakke og gå å ta deg en pils så ordner det seg nok Hadde du vært mann for en helg hadde du forstått... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elwood Skrevet 28. oktober 2009 #5 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg skjønner ikke hva dere gutta klager over hele tiden, for det er jo faktisk dere som feier over oss. Så for hver streite jente som får seg en ons er det jo også en gutt i bilde, ergo statistikken er ikke så begredelig som dere skal ha det til. Dra på Narvesen, kjøp deg ei kondompakke og gå å ta deg en pils så ordner det seg nok Les det jeg skrev da. Det er til enhver tid langt flere menn enn kvinner som kan tenke seg ONS. Selvsagt er det (minst) en mann som får seg en ONS for hver kvinne som får seg en, men det er langt flere menn som kunne tenke seg en som ikke får det enn kvinner. Dette er ikke klaging, det er konstatering av fakta. For å underbygge dette kan jeg nevne undersøkelsen som ble nevnt i flere aviser tidligere i høst: Man hadde intervjuet gutter og jenter i tenårene om hvor mange seksualpartnere de så for seg å ha løpet av livet. Jenter så i snitt for seg 4-6 mens gutter så for seg 12-15. Dette misforholdet skyldes antakelig delvis at sex har mye større potensielle konsekvenser for kvinner enn for menn, dvs. graviditet, og gjør at kvinner må være litt nøyere på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vamp Skrevet 28. oktober 2009 #6 Del Skrevet 28. oktober 2009 Les det jeg skrev da. Det er til enhver tid langt flere menn enn kvinner som kan tenke seg ONS. Selvsagt er det (minst) en mann som får seg en ONS for hver kvinne som får seg en, men det er langt flere menn som kunne tenke seg en som ikke får det enn kvinner. Dette er ikke klaging, det er konstatering av fakta. For å underbygge dette kan jeg nevne undersøkelsen som ble nevnt i flere aviser tidligere i høst: Man hadde intervjuet gutter og jenter i tenårene om hvor mange seksualpartnere de så for seg å ha løpet av livet. Jenter så i snitt for seg 4-6 mens gutter så for seg 12-15. Dette misforholdet skyldes antakelig delvis at sex har mye større potensielle konsekvenser for kvinner enn for menn, dvs. graviditet, og gjør at kvinner må være litt nøyere på det. Siden forholdet er 4-6 mot 12-15 så er det vel strengt tatt ikke mye man får gjort med det. Men ja, ons innebærer ofte en større risiko slik sett for kvinner enn menn. Jeg for min del har aldri hatt noen interesse av kjøttmarkedet som er på byen, nettopp fordi det ofte blir så vannvittig påtrengende med halvdesperate mannfolk rundt hvert eneste hjørne. Og er det noe som er skikkelig turn off så er det de som står der og gnukker en halvfeit en mot beinet ditt når du står i baren. Så kanskje noe av årsaken kan være at dere rett og slett blir litt for desperate? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elwood Skrevet 28. oktober 2009 #7 Del Skrevet 28. oktober 2009 Siden forholdet er 4-6 mot 12-15 så er det vel strengt tatt ikke mye man får gjort med det. Men ja, ons innebærer ofte en større risiko slik sett for kvinner enn menn. Jeg for min del har aldri hatt noen interesse av kjøttmarkedet som er på byen, nettopp fordi det ofte blir så vannvittig påtrengende med halvdesperate mannfolk rundt hvert eneste hjørne. Og er det noe som er skikkelig turn off så er det de som står der og gnukker en halvfeit en mot beinet ditt når du står i baren. Så kanskje noe av årsaken kan være at dere rett og slett blir litt for desperate? Så du innser at regnestykket ikke går opp? Her er nok et område der naturen har gitt kvinnen alle fordelene. Jeg føler for å sende en klage, hvis det bare var et fornuftig sted å sende klagen til. :gjeiper: Jeg har aldri oppført meg desperat, men så har jeg heller aldri hatt ONS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vamp Skrevet 28. oktober 2009 #8 Del Skrevet 28. oktober 2009 Forbrukerombudet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elwood Skrevet 28. oktober 2009 #9 Del Skrevet 28. oktober 2009 Forbrukerombudet? Så vi menn er altså forbrukere av kvinner? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vamp Skrevet 28. oktober 2009 #10 Del Skrevet 28. oktober 2009 Nja, pr. i dag er det vel ikke slik. Men denne tråden tyder jo sterkt på at dere gjerne skulle vært det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 29. oktober 2009 #11 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg skjønner ikke hva dere gutta klager over hele tiden, for det er jo faktisk dere som feier over oss. Så for hver streite jente som får seg en ons er det jo også en gutt i bilde, ergo statistikken er ikke så begredelig som dere skal ha det til. Dra på Narvesen, kjøp deg ei kondompakke og gå å ta deg en pils så ordner det seg nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gjestemann_* Skrevet 29. oktober 2009 #12 Del Skrevet 29. oktober 2009 Siden forholdet er 4-6 mot 12-15 så er det vel strengt tatt ikke mye man får gjort med det. Men ja, ons innebærer ofte en større risiko slik sett for kvinner enn menn. Jeg for min del har aldri hatt noen interesse av kjøttmarkedet som er på byen, nettopp fordi det ofte blir så vannvittig påtrengende med halvdesperate mannfolk rundt hvert eneste hjørne. Og er det noe som er skikkelig turn off så er det de som står der og gnukker en halvfeit en mot beinet ditt når du står i baren. Så kanskje noe av årsaken kan være at dere rett og slett blir litt for desperate? Ser den, men poenget er at du som mann opplever fullstendig tørke på sex-fronten selv uten å vise noen tegn på flau desperasjon. Det holder for eksempel lenge å være litt tilbakeholden. Med tilbakeholden mener jeg altså ikke type sosial angst, panikk for forsamlinger, alvorlige tilknytningsproblemer, tør ikke se folk i øynene, men bare en viss reservasjon overfor mennesker og kvinner især. Enkelte kvinner oppfordrer menn til å bli mer avslappet og tilbakelent i omgangen med dem. Da vil de nemlig ikke fremstå som desperate og utiltrekkende. Rådet er sikkert velment og jeg forstår jo poenget: henvender han seg til deg som nummer femten i rekken føler du deg jo ikke akkurat utvalgt. Men jeg er usikker på hvor godt råd dette egentlig er. For desperate mannfolk kommer nok ikke verre ut av det enn andre. Prøver du deg på mange nok så vil det jo før eller siden være noen som biter på, ikke sant? Generelt er det fryktelig mye som skal klaffe for at en mann skal ha så mye sex som han ønsker. Selvsagt spiller forventningene hans med her: ønsker du å harve over et hopetall så blir det jo vanskeligere å bli tilfredsstilt. Men selv med mer moderate ønsker er det lett å bli frustrert. Du må på en eller annen måte være eksepsjonell - skille deg ut i positiv forstand. Her skiller kvinner seg fra menn: kvinner behøver ikke være så særpreget for at en mann fatter interesse. Det holder lenge at hun er alminnelig søt/pen, kan oppføre seg akseptabelt, og har en rimelig interessant personlighet. Er det snakk om fyllesjekking så kan du i tillegg trygt stryke de to siste "kravene". Jeg tror mannen har alt å tape på å være tilbakeholden og alt å vinne på å være pågående. Så får det heller være at du for noen fremstår som desperat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 29. oktober 2009 #13 Del Skrevet 29. oktober 2009 Siden forholdet er 4-6 mot 12-15 så er det vel strengt tatt ikke mye man får gjort med det. Men ja, ons innebærer ofte en større risiko slik sett for kvinner enn menn. Jeg for min del har aldri hatt noen interesse av kjøttmarkedet som er på byen, nettopp fordi det ofte blir så vannvittig påtrengende med halvdesperate mannfolk rundt hvert eneste hjørne. Og er det noe som er skikkelig turn off så er det de som står der og gnukker en halvfeit en mot beinet ditt når du står i baren. Så kanskje noe av årsaken kan være at dere rett og slett blir litt for desperate? Herregud, hvor går du ut jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gjestemann_* Skrevet 29. oktober 2009 #14 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg skjønner ikke hva dere gutta klager over hele tiden, for det er jo faktisk dere som feier over oss. Så for hver streite jente som får seg en ons er det jo også en gutt i bilde, ergo statistikken er ikke så begredelig som dere skal ha det til. Dra på Narvesen, kjøp deg ei kondompakke og gå å ta deg en pils så ordner det seg nok Du kan ikke snakke om menn i flertall her. De gutta som feier over dere utgjør et mikroskopisk mindretall. De aller fleste går som en annen her antydet hjem like frustrert som da han kom. Nå ønsker jeg ikke å være stygg, men mange kvinner evner bare ikke å forstå mannens side i dette spillet, og du later til å være blant dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 29. oktober 2009 #15 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ser den, men poenget er at du som mann opplever fullstendig tørke på sex-fronten selv uten å vise noen tegn på flau desperasjon. Det holder for eksempel lenge å være litt tilbakeholden. Med tilbakeholden mener jeg altså ikke type sosial angst, panikk for forsamlinger, alvorlige tilknytningsproblemer, tør ikke se folk i øynene, men bare en viss reservasjon overfor mennesker og kvinner især. Enkelte kvinner oppfordrer menn til å bli mer avslappet og tilbakelent i omgangen med dem. Da vil de nemlig ikke fremstå som desperate og utiltrekkende. Rådet er sikkert velment og jeg forstår jo poenget: henvender han seg til deg som nummer femten i rekken føler du deg jo ikke akkurat utvalgt. Men jeg er usikker på hvor godt råd dette egentlig er. For desperate mannfolk kommer nok ikke verre ut av det enn andre. Prøver du deg på mange nok så vil det jo før eller siden være noen som biter på, ikke sant? Generelt er det fryktelig mye som skal klaffe for at en mann skal ha så mye sex som han ønsker. Selvsagt spiller forventningene hans med her: ønsker du å harve over et hopetall så blir det jo vanskeligere å bli tilfredsstilt. Men selv med mer moderate ønsker er det lett å bli frustrert. Du må på en eller annen måte være eksepsjonell - skille deg ut i positiv forstand. Her skiller kvinner seg fra menn: kvinner behøver ikke være så særpreget for at en mann fatter interesse. Det holder lenge at hun er alminnelig søt/pen, kan oppføre seg akseptabelt, og har en rimelig interessant personlighet. Er det snakk om fyllesjekking så kan du i tillegg trygt stryke de to siste "kravene". Jeg tror mannen har alt å tape på å være tilbakeholden og alt å vinne på å være pågående. Så får det heller være at du for noen fremstår som desperat. Signerer unner her ! Enig . Er demest pågående mennene som får seg oftest og flest damer på byen . Dere har allt å vinne på å ta initiativ - og ingenting å tape på det . Men husk å være hyggelig og sjarmerende .Så hun får litt tillitt til deg og syns du virker hyggelig . Ikke dum , full og vulgær i kjeften - da skremmer du damene bare bort . Er ofte ikke utseendet avvisning går på, men oppførselen hans vi er kritiske til .OM mannen fremtrer stupfull , vulgær , og ekkel - når han vil ha deg med til ONS . Frister det selvsagt ikke ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 29. oktober 2009 #16 Del Skrevet 29. oktober 2009 Signerer unner her ! Enig . Er demest pågående mennene som får seg oftest og flest damer på byen . Dere har allt å vinne på å ta initiativ - og ingenting å tape på det . Men husk å være hyggelig og sjarmerende .Så hun får litt tillitt til deg og syns du virker hyggelig . Ikke dum , full og vulgær i kjeften - da skremmer du damene bare bort . Er ofte ikke utseendet avvisning går på, men oppførselen hans vi er kritiske til .OM mannen fremtrer stupfull , vulgær , og ekkel - når han vil ha deg med til ONS . Frister det selvsagt ikke ! Det gutter ofte gjør feil gang på gang når de er ute i helgene - er å drikke seg stupfulle , så de snøvler og sjangler - mens de prøver sjekke opp damer ! Dette er så utiltrekkende å heslig at det er grusomt . Trasig når mannen er superkjekk utseendemessig egentlig - men stupfull , da mister jeg lysta på ONS med han tvert , uansett hvor kjekk han er utseendemessig .Har hendt jeg t.o.m kunne tenkt meg ONS med akkurat " den mannen " - men ikke orket forde han var så full når jeg traff på han . Lær dere å ikke overdriv drikkinga .Ikke bli fullere enn at dere ser sån passe edruelig ut . Jeg vedder på menn også syns " stupfulle " damer på byen er lite attraktivt skue ... Er kjempelett å få ONS som kvinne .Syns det er merkelig TS som er dame - i det hele tatt trenger tips for å få ONS . Går du ut i helgene - er jo dette enkelt . Er jo bare å vise intresse selv . Syns det er flott og tilfredsstillende å ha ONS når man er singel . Hadde ikke overlevd singelperiodene mine uten mine faste " lovers " pluss ONS innimellom .Da jeg ble singel etter 6 ,5 års samboerskap for mange år siden og var vant til hyppig og god sex ...syns det var fælt , grusomt å måtte legge seg alene etter forholdet tok slutt ,så ONS var helt nødvendig å ha - for å trives . Lettet absolutt på savnet etter både nærhet , sex og kroppskontakt . Befrielse å slippe savn - en liten stund ..så ble mange ONS ...og etterhvert ble enkelte mine faste elskere i perioder . Hadde vært drit kjedlig å være singel og ikke ha ONS .Så skjønner deg godt - at du tenker på det . Alle mine ONS har vært vakre opplevelser for meg .Mulig jeg har vært heldig , men det er sant . Skjønner ikke hvorfor det liksom er så umoralsk å ha ONS når man er singel ? Jeg syns det er helt nødvendig å ha det . Ellers pines jeg unødvendig av frustrasjon og savn . Guttekompiser er kjekke å ha også - de kan brukes til det meste . Så er det jo trygt at man kjenner dem også : ) NB ! Så lenge du bruker kondom - er det trygt å ha ONS ...og ingenting galt i det : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 29. oktober 2009 #17 Del Skrevet 29. oktober 2009 NB ! Så lenge du bruker kondom - er det trygt å ha ONS ...og ingenting galt i det : ) Kondom er ikke 100% sikkert mot noe som helst. Men du syns ikke det er trist å ikke kunne klare deg alene da? Når du er helt avhengig av andre så blir du sårbar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 29. oktober 2009 #18 Del Skrevet 29. oktober 2009 Kondom er ikke 100% sikkert mot noe som helst. Men du syns ikke det er trist å ikke kunne klare deg alene da? Når du er helt avhengig av andre så blir du sårbar. Klarer meg fint alene , bare jeg får litt manneselskap innimellom - og det er ingen problem å få HELDIGVIS . Har aldri opplevd at kondomet sprekker . Stoler veldig godt på det - og flott å kunne ha masse masse sex uten fare for kjønnssykdomer .Sikrere enn p-piller er de absolutt også mot graviditet ! Du kan kjøpe de super sterke kondomene også - til risiko sex ...he he Har kost meg godt - men er sykdomsfri - takket være kondom . Genial oppfinnelse ...slengkyss til den som oppfant gummien ...he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 29. oktober 2009 #19 Del Skrevet 29. oktober 2009 Klarer meg fint alene , bare jeg får litt manneselskap innimellom - og det er ingen problem å få HELDIGVIS . Har aldri opplevd at kondomet sprekker . Stoler veldig godt på det - og flott å kunne ha masse masse sex uten fare for kjønnssykdomer .Sikrere enn p-piller er de absolutt også mot graviditet ! Du kan kjøpe de super sterke kondomene også - til risiko sex ...he he Har kost meg godt - men er sykdomsfri - takket være kondom . Genial oppfinnelse ...slengkyss til den som oppfant gummien ...he he Klarer deg jo ikke alene da. Og jeg har ikke noen tro på at kondom medfører 100% sikkerhet mot kjønnssykdommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vamp Skrevet 29. oktober 2009 #20 Del Skrevet 29. oktober 2009 Rådet er sikkert velment og jeg forstår jo poenget: henvender han seg til deg som nummer femten i rekken føler du deg jo ikke akkurat utvalgt. Nettopp. Man skulle jo nesten tro at det var et skikkelig egoboost for kvinner å gå på byen når man tenker på mengden oppmerksomhet man får. Men enden på visa er at man stort sett går hjem og føler seg som et gedigent stort kjøttstykke som aller helst skulle vært tredd på kølla fra minuttet du kom inn døra. Men jeg er usikker på hvor godt råd dette egentlig er. For desperate mannfolk kommer nok ikke verre ut av det enn andre. Prøver du deg på mange nok så vil det jo før eller siden være noen som biter på, ikke sant? Jeg ser poenget ditt for all del, men jeg er ikke enig med deg. Klarer man å dempe desperasjonen sin noen hakk så tror jeg sjansen er større for at man får seg noe på et tidligere tidspunkt. Men dette har sikkert noe med typen jente man går for også. Det er en myte at alle jenter liker å få alt kastet i fanget. Herregud, hvor går du ut jente. Ja, faen jeg sitter her å diskuterer med en haug med mannfolk jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå