MarianneE Skrevet 4. september 2003 #21 Skrevet 4. september 2003 har bare hørt en sang av de "the day after tomorrow" og det er en fantastisk nydelig sang' date=' men hver gang jeg hører den tenker..det er noe som er feil...jo Kurt skulle sunget den, synes han synger den mye bedre enn vokalisten.[/quote'] Akkurat det samme tenker jeg og. Har hørt en annen sang av dem og, men husker ikke hva den heter.... :x Den var ihvertfall kjempe fin!
sirka Skrevet 4. september 2003 #22 Skrevet 4. september 2003 http://www.dagbladet.no/kultur/2003/09/04/377667.html
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2003 #23 Skrevet 4. september 2003 Jeg var på konserten i går... helt fantastisk :D
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2003 #24 Skrevet 4. september 2003 Dagblad journalisten og jeg kan ikke ha vært på samme konsert. Ikke noe seigpining på meg.
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2003 #25 Skrevet 4. september 2003 Dagblad journalisten og jeg kan ikke ha vært på samme konsert. Ikke noe seigpining på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå