sofie777 Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Altfor ofte våkner jeg opp med veldig vondt i brusken rundt øret. Det er så vondt at jeg nesten ikke står det ut. Jeg prøver å massere og da blir det verre. Må bare la øret være i fred. Jeg får ikke mer eller mindre vondt om jeg sover med eller uten øredobber, for det er i øvre del av øret det gjør vondt. Det eneste som hjelper er å ligge så langt utpå puten at øret kommer utenfor, men man snur seg jo over natten, så det hjelper ikke alltid. Jeg prøvde en slik Tempur-pute en gang noen få netter og da fikk jeg vondt hver natt. Sikkert fordi jeg var tvunget til å ligge innpå puten. Jeg har ikke spesielt utstående ører, så det er ikke der problemet ligger. Er det noen andre som har dette problemet? Er det noen som har et råd til hva jeg kan gjøre? Finnes det en form for ørebeskyttelse (som ser ut som øreklokker, men uten bøyle og slikt) som kan hjelpe?
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Heisann Jeg har akkurat samme problemet, og jeg har kommet frem til at i mitt tilfelle, så kommer det nok av at jeg ligger på øret for lenge uten å snu på hodet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå