Gjest ts Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg leter etter en barnebok. Jeg husker ikke hva den handlet om, men har et vagt bilde av framsiden på boka. Dette var en billedbok med tekst, men sidene var dominert av bilder, eller i denne boken da tegninger. Jeg husker at forsiden av boken var at bjørner, muligens hadde de klær på seg. Og jeg tror også at det var andre dyr på boka. Tror boka opprinnelig kan ha vært engelsk, men det skal jeg ikke si sikkert. Jeg husker et bilde fra selve boka hvor da var et par trestammer, litt gamle trestammer, muligens var disse "levende" i boka. Tror ikke boka var skrevet av en norsk forfatter. Jeg husker at sist jeg leste i boka var i 1992, så det er en stund siden. Noen som har forslag til hvilken bok det kan være?
PiriPiri Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Mulig dette er helt feil bok...Men jeg hadde en bok som het Tschip har mange brødre da jeg var barn på 80tallet. Det var en relativt stor billedbok med en stor bjørn på forsiden og mange store tegninger i boka. Den er skrevet av Hans Baumann.
Gjest ts Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Mulig dette er helt feil bok...Men jeg hadde en bok som het Tschip har mange brødre da jeg var barn på 80tallet. Det var en relativt stor billedbok med en stor bjørn på forsiden og mange store tegninger i boka. Den er skrevet av Hans Baumann. Takk for tipset. Skal sjekke ut om det er den boka.
Kara W Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Har desverre ingen konkrete forslag å komme med. Det er veldig vagt det du husker. Men ta en tur på biblioteket. Det er ganske utrolig hva noen av disse biblitokarene klarer å finne ut av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå