Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Hvilken vaskemasin har dere og er dere fornøyde med den? Da vi flyttet inn i leiligheten vår for 3 år siden måtte vi ha alle hvitevarene på en gang så vi kjøpte det billigste som var i butikken, noe vi angrer på da vaskemaskinen vår bråker noe inni granskauen, hele leiligheten rister når den sentrifugerer og hun som bor neden for oss hører når vakemasinen er i gang VELDIG godt. Jeg vasker ikke klær etter kl 18.00 så jeg ikke skal plage henne med støyen, utrolig at hun aldri har klaget Men nok om det, nå vil vi ha en vaskemaskin av god kvalitet som ikke støyer. Har dere noen merker å anbefale?
Gjest Nico Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Har en Siemens-maskin som er veldig rolig, hører knapt den sviver.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Vi har Aeg lavamat, vaskemaskin og tørketrommel i ett. Kjempefornøyd!
Gjest Gjest Marit Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg har en Asko maskin, som jeg er veldig fornøyd med. Stillegående og lett å betjene. Står maskinen din i vater? Hvis ikke bråker de ekstra mye.
Amom Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 jeg har en Miele. Veldig fornøyd med den etter at den vi hadde før (Ariston) tok kvelden etter 3 år. Jeg mener det er lenger garanti på Miele-maskiner i forhold til de andre. I tillegg synes jeg det er veldig greit at den "tenker" selv, og bruker kortere tid på mindre mengder med tøy. I forhold til at maskinen din bråker så innmari når du sentrifugerer, så går det an å kjøpe gummiknotter til å ha under beina på maskinen. Det kan hjelpe mot støyen
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 jeg har en Miele. Veldig fornøyd med den etter at den vi hadde før (Ariston) tok kvelden etter 3 år. Jeg mener det er lenger garanti på Miele-maskiner i forhold til de andre. I tillegg synes jeg det er veldig greit at den "tenker" selv, og bruker kortere tid på mindre mengder med tøy. I forhold til at maskinen din bråker så innmari når du sentrifugerer, så går det an å kjøpe gummiknotter til å ha under beina på maskinen. Det kan hjelpe mot støyen Det er en Ariston maskin vi har, den er i vater, gummiknotter har den også under beina, huff, den er bare bråkete av natur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå