Gå til innhold

Hvilken vaskemaskin har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken vaskemasin har dere og er dere fornøyde med den?

Da vi flyttet inn i leiligheten vår for 3 år siden måtte vi ha alle hvitevarene på en gang så vi kjøpte det billigste som var i butikken, noe vi angrer på da vaskemaskinen vår bråker noe inni granskauen, hele leiligheten rister når den sentrifugerer og hun som bor neden for oss hører når vakemasinen er i gang VELDIG godt. Jeg vasker ikke klær etter kl 18.00 så jeg ikke skal plage henne med støyen, utrolig at hun aldri har klaget :) Men nok om det, nå vil vi ha en vaskemaskin av god kvalitet som ikke støyer. Har dere noen merker å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en Siemens-maskin som er veldig rolig, hører knapt den sviver.

Skrevet

Vi har Aeg lavamat, vaskemaskin og tørketrommel i ett. Kjempefornøyd!

Gjest Gjest Marit
Skrevet

Jeg har en Asko maskin, som jeg er veldig fornøyd med.

Stillegående og lett å betjene.

Står maskinen din i vater?

Hvis ikke bråker de ekstra mye.

Skrevet

jeg har en Miele. Veldig fornøyd med den etter at den vi hadde før (Ariston) tok kvelden etter 3 år. Jeg mener det er lenger garanti på Miele-maskiner i forhold til de andre. I tillegg synes jeg det er veldig greit at den "tenker" selv, og bruker kortere tid på mindre mengder med tøy.

I forhold til at maskinen din bråker så innmari når du sentrifugerer, så går det an å kjøpe gummiknotter til å ha under beina på maskinen. Det kan hjelpe mot støyen

Skrevet
jeg har en Miele. Veldig fornøyd med den etter at den vi hadde før (Ariston) tok kvelden etter 3 år. Jeg mener det er lenger garanti på Miele-maskiner i forhold til de andre. I tillegg synes jeg det er veldig greit at den "tenker" selv, og bruker kortere tid på mindre mengder med tøy.

I forhold til at maskinen din bråker så innmari når du sentrifugerer, så går det an å kjøpe gummiknotter til å ha under beina på maskinen. Det kan hjelpe mot støyen

Det er en Ariston maskin vi har, den er i vater, gummiknotter har den også under beina, huff, den er bare bråkete av natur :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...